מלכה צידונית שנישאה לאחאב

מלכה צידונית שנישאה לאחאב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מלכה צידונית שנישאה לאחאב.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: איזבל.

מידע רנדומלי על הביטוי "איזבל":

הרב עדין אבן ישראל (שטיינזַלץ) (נולד בג' באב ה'תרצ"ז, 11 ביולי 1937) הוא חסיד חב"ד ומחבר פורה של ספרי הגות יהודית וביאורים, בפרט לתלמוד ולחסידות. חתן פרס ישראל למדעי היהדות לשנת 1988 עיטור נשיא מדינת ישראל לשנת 2012, ועיטור יקיר ירושלים לשנת 2017. ידוע בעיקר בשל פירושו לתלמוד.

אביו, אברהם שטיינזלץ, היה נינו של האדמו"ר הראשון מסלונים. היה תלמיד של הלל צייטלין ודרכו הכיר את אשתו לעתיד, לאה לבית קרוקוביץ. הוא עלה לארץ ישראל ב-1924 מוורשה. היה לחבר לח"י וקומוניסט. ב-1936 נסע לספרד על מנת להצטרף לבריגדות הבינלאומיות שלחמו במלחמת האזרחים שם.

עדין שטיינזלץ נולד בירושלים למשפחה חילונית. בשנות העשרה שלו חזר בתשובה ולמד בישיבת תומכי תמימים של חסידות חב"ד בעיר לוד. בין השאר למד אצל הרבנים דב בער אליעזרוב, שלמה חיים קסלמן ונחום שמריהו ששונקין. בהמשך למד כימיה ופיזיקה באוניברסיטה העברית ולימודים תורניים בישיבות בירושלים. כשהיה בן 23 מונה למנהל בית ספר הצעיר ביותר בארץ. בעל השכלה רחבה בתחומי דעת שונים.

בשנת תשנ"א 1991 שינה את שם משפחתו לאבן ישראל בעקבות המלצה של רבי מנחם מנדל שניאורסון מחב"ד.

איזבל בויקיפדיה