מכל להשקיית בהמות

מכל להשקיית בהמות
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מכל להשקיית בהמות .
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שוקת.

מידע רנדומלי על הביטוי "שוקת":

רב סעדיה בן יוסף אלפיומי גאון (יולי 882 – 21 במאי 942) שנקרא סעדיה הפיומי ובקיצור רס"ג היה איש אשכולות, מגאוני בבל, ראש ישיבת סורא.

הרס"ג הצטיין בבקיאות במרבית כתבי הקודש היהודיים וגם במרבית ענפי המדע שהיו בתקופתו. היקף מפעלו הספרותי היה גדול ביותר: הוא כתב ספרים בענייני הלשון העברית ודקדוקה, פיוטים, וכן על נושאים תאולוגיים ופילוסופיים. רס"ג הוא גם הראשון שעסק בדקדוק של השפה העברית בצורה מסודרת, כהשפעה מן המדקדקים של הערבית שפעלו באותה תקופה. לפיכך הוא נחשב לראשון מבין מדקדקי ימי הביניים. בין תלמידיו בתחום זה – המדקדקים החשובים דונש בן לברט ומנחם בן סרוק. שפת כתיבתו הייתה ערבית-יהודית.

הכינוי פיומי מעיד על כך שהגיע לבבל ממצרים אולם מקום הולדתו של הרס"ג לא ברור, יש הסבורים כי נולד בכפר דילץ שבמחוז פיום במצרים העילית בחודש תמוז ד'תרמ"ב ויש הסבורים כי נולד בתימן. אביו של רס"ג, רב יוסף אלפיומי (הפיומי), היה מצאצאיו של התנא רבי חנינא בן דוסא, אולם ספג גינוי מבעלי ריביו שהתייחס מקהל גרים. ויש הטוענים כי היה כהן עבד כבעל מלאכה פשוט ועני. בשל מלאכתו הפשוטה של האב, ספק אם היו לו האמצעים ללמדו ולחנכו, אך למרות הכול הגיע רב סעדיה גאון להישגים גדולים.

שוקת בויקיפדיה