סוג קופיף באפריקה

סוג קופיף באפריקה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מין קופיף באפריקה.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גלגו .

מידע רנדומלי על הביטוי "גלגו ":

גלגו סנגלי (שם מדעי: Galago senegalensis) הוא מין של גלגו הנפוץ ביערות הלחים של אפריקה ופעיל בשעות הערב.

הגלגו הוא קרוב רחוק של הקופים והוא קטן מהם, פעיל לילה ובעל עיניים ואוזניים ענקיות. הוא קטן מאוד, אורכו עד 130 מ"מ ומשקלו 95–300 גרם. הם בעלי רגליים ענקיות העוזרות להם לקפוץ למרחקים מדהימים והזנב השעיר והארוך עוזר לאזן אותם. צבע הפרווה חום-כתום עד אפור כהה והם פעילים בחבורות בעיקר בלילה, אז עוזרות להם עיניהם ואוזניהם הגדולות בעלות 4 שרירים בצוואר, לקלוט את הסביבה. הם ישנים יחדיו אצל הנקבות עם הצאצאים, כשהזכרים מעדיפים להתבודד.

הגלגו חי בסוואנות וערבות מיוערות או שיחיות ברחבי אפריקה וקופץ מעץ לעץ ומי פעם יורד לקרקע. כמו רוב הפרימטים הוא אוכל כל הניזון בעיקר מחרקים כמו פרפרים, עשים, חגבים וזחלים שונים. בנוסף הם אוכלים אגוזים, פירות, זרעים, פרחים, דבש, ציפורים קטנות וביצים.

הגלגויים מתרבים בתחילת נובמבר (תקופת הגשמים) והנקבות יולדות 1–2 גורים הנמצאים בחלל בגזע עץ בו המשפחה ישנה והם מועברים בפה שלה עד שהם מתבגרים ועוזבים. לגלגוים הקטנים יש הרבה טורפים הכוללים עופות טרף, נחשים ונמרים וגם להקות שימפנזות. השימפנזות מנסים להרוג אותם עם מקלות חדים באזורים בהם הם ישנים, הם דוקרים בכח עד שיוצא דם מספיק. אפשרות יותר נפוצה שלהם היא זריקת אבנים גדולות על הגלגויים וריסוק עצמותיהם.

גלגו בויקיפדיה