סוג משקה אלכוהולי

סוג משקה אלכוהולי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מין משקה אלכוהולי.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רום, קוניאק .

קצת על רום:
רום הוא משקה אלכוהולי חזק המופק מתוצרי לוואי של קנה הסוכר, כגון דבשה ומיץ קנה הסוכר, בתהליך של תסיסה וזיקוק. לרום ריח עז אופייני וטעם מתקתק במקצת, עם תכולת אלכוהול גבוהה (40% ברום סטנדרטי).
מרבית הרום מיוצר בארצות הים הקריבי ובשפך הנהר דמררה בדרום אמריקה. ארצות אחרות בהן רום מיוצר הן אוסטרליה, הודו ומושבות צרפתיות לשעבר באוקיינוס ההודי.
קיימים מספר סוגי רום:

רום בהיר- משמש לשתייה (נקי או עם קרח) וערבוב קוקטיילים, בהם המוחיטו והקובה ליברה. סוג רום זה הנו קל יותר ומזוהה עם איים קריביים שהיו בשליטה ספרדית כמו: קובה, פורטאו- ריקו, ונצואלה ועוד.
רום זהוב- המשמש לבישול, כמו גם לערבוב קוקטיילים ולשתייה.
רום כהה- משמש לבישול, ערבוב ולשתייה גם הוא, אך יהיה עשיר וכבד יותר, אפילו בעל נטייה לסירופ. סוג רום זה מזוהה יותר עם איים שהיו בשליטה צרפתית ואנגלית כמו: האיטי, ג'מייקה, ארובה ועוד.

את כל סוגי הרום נפוץ לערבב עם משקה קולה.
לרום ישנה חשיבות דתית ותרבותית בארצות האגן הקריבי ודרום אמריקה. שימוש ברום נפוץ במסורת הדתית של דת הסנטריה , ודתות קריביות אחרות. בנוסף, לרום ישנו קשר ארוך יומין לצי הבריטי אשר מלחיו היו שותים אותו נקי או בתוספת מים חמים ("גרוג" באנגלית Grog) ולנושאים כגון פיראטים וסחר עבדים. הרום היה אחד ממוצרי הסחר העיקריים שאמריקה סיפקה ל"עולם הישן" (אירופה), ועל רקע הסחר וייצור הרום התרחשו מאורעות כגון המהפכה האמריקנית.

נלקח מויקיפדיה