מטילה נכשלה בחזרה (מ) (7)

מטילה נכשלה בחזרה (מ) (7)

פתרון תשחץ: מטילה נכשלה בחזרה (מ) (7)

פתרון תשחצים יכול להיות פעילות מעשירה ומאתגרת. זה דורש ידע במגוון רחב של נושאים, כמו גם יכולת חשיבה ביקורתית. פתרון תשבצים יכול גם להיות דרך מצוינת להעביר את הזמן ולשפר את אוצר המילים שלך.

אחת ההגדרות הנפוצות בתשבצים היא: 'מטילה נכשלה בחזרה (מ) (7)'. הגדרה זו יכולה להיות מעט מבלבלת בהתחלה, אך היא למעשה די פשוטה ברגע שאתה מבין אותה.

המפתח לפתרון הגדרה זו הוא להבין את משמעות המילה "מכשלה". במובן זה, פירוש הדבר "להטיל משהו ללא הצלחה". אז, מטילה שכשלה בחזרה היא מישהי שניסתה להטיל משהו אך היא נכשלה.

כעת, לאחר שהבנו את משמעות ההגדרה, נוכל להתחיל לחשוב על מילים שמתאימות לתיאור זה. מילה אחת שעולה על הדעת היא "מגישה". מגישה היא אדם שמגיש משהו, וכאשר הגשה נכשלת, כלומר היא לא מצליחה להעביר את מה שהיא מנסה להעביר.

עוד מילה שעשויה להתאים להגדרה זו היא "זורקת". זורקת היא אדם שזורק משהו, וכשזריקה נכשלת, כלומר היא לא מצליחה לפגוע במטרה שלה.

מילה נוספת שעשויה להתאים להגדרה זו היא "יורה". יורה היא אדם שיורה במשהו, וכשירי נכשל, כלומר הוא לא מצליח לפגוע במטרה שלו.

אלו הן רק כמה מילים שעשויות להתאים להגדרה זו. ישנן מילים רבות אחרות שעשויות לעבוד גם כן. המפתח הוא לחשוב על מילים שמתארות מישהו שניסה להטיל משהו אך נכשל.

לאחר שהבנת את משמעות ההגדרה וחשבת על כמה מילים שעשויות להתאים, אתה אמור להיות מסוגל לפתור את ההגדרה הזו בקלות. סוג זה של הגדרה מופיע לעתים קרובות בתשבצים, ולכן חשוב להבין כיצד לפתור אותם.

אפשרויות: תרנגולת.

ביטויים דומים: מטילה נכשלה בחזרה (מ) (7) תשבץ, מה זה מטילה נכשלה בחזרה (מ) (7) בתשחץ, מה הפירוש של מטילה נכשלה בחזרה (מ) (7) בתשחץ.