מחזור תחרויות ספורט

מחזור תחרויות ספורט
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מחזור תחרויות ספורט.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טורניר .

קצת על טורניר:
טורניר הוא תחרות ספורטיבית בין שתי קבוצות יריבות או בין יחידים, במהלכה בוים קרב או דו-קרב. הקרבות נערכו בדרך כלל עם נשק לא מחקק ועל החניתות הרכיבו בדרך כלל מגני עץ על החוד. משתתפי הטורניר היו אבירים ובני לוויתם.
מקורו של הטורניר הוא בתחילת ימי הביניים והוא הגיע לפופולריות רבה במאה ה-12 בהתחלה הטורניר נוהל ללא כללים מסודרים, אך עם הזמן התפתחו כללים ברורים יותר שאסרו על שימוש בנשק קטלני, פגיעה באבירים שנפלו מהסוסים ועוד. אנרי השני, מלך צרפת, הוא אחד הקורבנות המפורסמים של הטורניר. הוא נהרג בשוגג כאשר חנית שבורה חדרה בטעות לפניו והרגה אותו במקום.
הטורניר עצמו היווה אירוע חברתי, שבו נכחו רוב בני האצולה וקהל רב מקרב פשוטי העם. לעתים גם בני משפחת המלוכה נכחו בטורניר (לרוב כצופים, אך מידי פעם גם כמשתתפים). מסביב לזירת הטורניר התקבצעו סוחרים, אמנים, פייטנים ובעלי מלאכה שהציעו שירותים שונים וניצלו את הטורניר על מנת לגרוף רווחים נאים. לגבי האבירים המשתתפים בו היה הטורניר תחרות על כבוד והזדמנות לזכות בהערכה ותהילה באמצעות הפגנת כישוריהם. בעייני ההמונים הטורניר היה מעין בידור ופסטיבל עממי שסיפק אתנחתא מרעננת בשגרת חיי היום-יום האפורים והקשים.
נלקח מויקיפדיה