מחוז בניו יורק, מחוז בניו יורק תשבץ

מחוז בניו יורק, מחוז בניו יורק תשבץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מחוז בניו יורק, מחוז בניו יורק תשבץ.
זוהי הגדרה בת 35 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מנהטן, ברונקס קווינס, ברוקלין, סטטן איילנד .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "מנהטן":
מנהטן (משפה ילידית: Manhattan) הוא אחד מחמשת רובעי העיר ניו יורק, וכן אחד ממחוזות מדינת ניו יורק. הרובע שוכן בעיקר על האי מנהטן אך גם על עוד מספר איים קטנים ובהם האי רוזוולט, האי רנדל, האי וורד, האי ליברטי, האי אליס, האי או תאנט, האי מיל רוק, והאי גברנרז, וכן על שטח קטן בשם "גבעת מארבל" הסמוך לרובע הברונקס. הרובע גובל במזרח באיסט ריבר, במערב בנהר ההדסון ובצפון בנהר הארלם.
נכון לשנת 2010 הרובע הוא הצפוף ברובעי העיר ניו יורק והמחוז הוא מהצפופים בארצות הברית, עם 1,585,873 תושבים בשטח של 59.47 קילומטרים רבועים, שהם כ-27,485 תושבים לקילומטר רבוע. בנוסף לכך, המחוז הוא מהעשירים במחוזות ארצות הברית, עם הכנסה ממוצעת של למעלה ממאה אלף דולר לאדם.
הרובע הוא המרכזי ברובעי העיר ניו יורק, ונודע כאחד ממרכזי העסקים, התרבות והבידור הגדולים בעולם. נמצאת בו הבורסה לניירות ערך של ניו יורק, שהיא הבורסה לניירות ערך הגדולה בעולם, וכן רבים ממרכזי חברות התקשורת האלקטרונית והכתובה, מרכזי תיאטרון, מוזיקה, אופרה ואמנות מהחשובים בעולם. המרכז העולמי של ארגון האומות המאוחדות שוכן בו אף הוא. בעבר שכן ברובע גם מרכז הסחר העולמי המקורי, שנהרס בפיגועי 11 בספטמבר 2001.

נלקח מויקיפדיה