מושב שיתופי בגליל התחתון

מושב שיתופי בגליל התחתון
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מושב שיתופי בגליל התחתון.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יודפת .

קצת על יודפת:
יודפת הוא מושב שיתופי הנמצא בגליל התחתון, צפונית לאתר בו הייתה מצויה העיר הקדומה יודפת, 22 ק"מ דרום מזרחית לעכו ו־9 ק"מ צפונית לציפורי. שייך למועצה אזורית משגב.
בשנת 1958 נוסד גרעין שהיה מורכב מתלמידיו של המורה הרוחני מבית הספר הריאלי בחיפה ד"ר יוסף שכטר, (המכונים "שכטריסטים") אשר הטיף לרוחניות יהודית, הנוצרת על ידי עדה יוצרת. הגרעין עלה על הקרקע בשנת 1960. לאחר מכן, חלק גדול מחברי היישוב עברו לפעילות אחרת הכוללת תנועות ריקוד וחיפוש רוחני בקבוצות, על פי תורתו של גורדייף. בעשרים השנים האחרונות נכנס ליודפת זרם של האנתרופוסופיה[דרוש מקור], מדעי הרוח על פי משנתו של רודולף שטיינר, האנתרופוסופיה קנתה לה אחיזה בתחום החינוך של המושב. בשנת 2003 נפתח בית ספר עודד, בית ספר וולדורף שפועל על פי התורה האנתרופוסופית, בשנת 2011 עבר בית הספר למשכן קבע ביודפת.
המבנה הראשון ביודפת היה המצפה ומסביבו חומה וחדרי מגורים כמו טירה.
היישוב שהוקם נקרא יודפת על שם היישוב הקדום, המצוי כקילומטר דרומית לו. כיום גרות במקום למעלה ממאה משפחות.
יודפת הוא היישוב המערבי ביותר ברכס יודפת עליו מצויים גם היישובים אבטליון, יחד והררית.
בתחומי היישוב היה מפעל גדול לגרביים שנסגר לאחר שדלתא רכשו אותו, משתלות יודפת, וכן "יער הקופים", גן חיות הכולל גם שטח מגודר בו קופים מסתובבים באופן חופשי, וניתן לצפות בהתנהגותם הטבעית. כן מצויים במקום עסקים קטנים, חנויות ומסעדות.
נלקח מויקיפדיה