מושב יוקרתי בשרון

מושב יוקרתי בשרון
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מושב יוקרתי בשרון.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רשפון .

קצת על רִשְׁפּוֹן:
רִשְׁפּוֹן הוא מושב עובדים באזור השרון, המשתייך למועצה אזורית חוף השרון. הוקם בשנת 1936. ועדת השמות קראה ליישוב תחילה "רשפונה", על שם עיר עתיקה שהייתה באזור ובסוף ימי ממלכת ישראל הייתה עיר חוף ונמל ישראלית‏, אך התושבים ביכרו את השם "רשפון".‏
היישוב גובל בכפר שמריהו בדרום, ברעננה במזרח, בשפיים בצפון ובים התיכון במערב.
ברשפון יש בית ספר כפר שמריהו רשפון. תלמידים מגליל ים, רשפון וכפר שמריהו לומדים בבית ספר זה.
חוף רשפון ידוע בפי תושבי האזור בשם "חוף הסירה", בגלל הסירה הטרופה הנמצאת בו. הסירה, שהייתה סירת דיג של קיבוץ יסעור, נתקעה על החוף לאחר סערה קשה בשנת 1958. נעשו מאמצים למשוך את הסירה חזרה לים, אך היא נתקעה בחולות הים במרחק של 25 מטר מקו החוף, כאשר רובה בולט מעל פני הים. כיום (2010) נשאר בעיקר רק שלד המתכת של הסירה.
בשלהי מלחמת העצמאות היה המושב קרבן להתקפות מסתננים. ב-4 בנובמבר 1948 חדרו מסתננים לביתה של משפחת וייס, הרגו את הבעל אליעזר וייס וחטפו את אשתו אסתר (אטקה). היא הועברה לבסוף לירדן והייתה מספר שבועות במחנה השבויים אום אל ג'מאל. ב-25 בדצמבר 1948 חדרו שוב מסתננים לרשפון ורצחו את אלימלך זלצהנדלר. שניהם היו הראשונים שנקברו בבית הקברות ברשפון.

נלקח מויקיפדיה