מועדון כדורגל איטלקי

מועדון כדורגל איטלקי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מועדון כדורגל איטלקי.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אינטר, מילאן .

קצת על מועדון הכדורגל אינטרנציונלה מילאנו:
מועדון הכדורגל אינטרנציונלה מילאנו (באיטלקית: Football Club Internazionale Milano), הידוע כאינטר מילאנו או בקיצור אינטר, הוא מועדון כדורגל איטלקי מהעיר מילאנו המשחק בליגה האיטלקית הראשונה, ונחשב לאחד המועדונים המצליחים והגדולים בעולם.
אינטר נוסדה ב-1908 ומאז זכתה ב-30 תארים איטלקיים מקומיים וב-9 תארים בינלאומיים כולל 3 פעמים בתואר האירופי החשוב ביותר, גביע אירופה לאלופות. היא הקבוצה היחידה באיטליה ששיחקה בסרייה א' בכל שנות קיומה ומעולם לא נשרה לליגת המשנה והקבוצה האיטלקית היחידה שזכתה בטרבל ובחמישה תארים בשנה אחת (2010). בנוסף מחזיקה אינטר בשיא של חמש אליפויות איטליה רצופות בין השנים 2006-2010 (שיא משותף עם טורינו ויובנטוס).
אינטר היא אחת משתי הקבוצות האהודות ביותר באיטליה, ולאוהדיה יש יריבות ארוכת שנים עם אוהדיהם של קבוצות אחרות. היריבויות המפורסמות ביותר הן עם אוהדי מילאן היריבה העירונית במשחק שמכונה "דרבי דלה מדונינה" (הדרבי של מילאנו) ועם אוהדי יובנטוס במשחק שמכונה "הדרבי של איטליה".
צבעי הקבוצה הם כחול ושחור, ובראש הקבוצה עומד משנת 1995 איל הנפט האיטלקי מאסימו מוראטי. לפי הדירוגים השנתיים של מגזין פורבס, המועדון הוא בין העשירים בעולם.
אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון "ג'וזפה מאצה" המוכר יותר בשם סן סירו, אצטדיון הכדורגל הגדול ביותר באיטליה אותו היא חולקת עם יריבתה העירונית מילאן.
אינטר היא אחת ממייסדות ארגון ה G-14 שייצג את הקבוצות הגדולות באירופה מול אופ"א וחברה בהתאחדות המועדונים האירופית שהחליפה את ה G-14.

נלקח מויקיפדיה

קצת על מילאן:
מילאן (איטלקית: AC Milan; שם מלא: Associazione Calcio Milan – "אסוצ'אציונה קאלצ'ו מילאן") הוא מועדון כדורגל איטלקי מהעיר מילאנו, המשחק בסרייה א', ונחשב לאחד המועדונים המצליחים והגדולים בעולם.
מילאן נוסדה ב-1899 על ידי קבוצת גולים בריטים, בראשם אלפרד אדוארדס והרברט קילפין ומאז זכתה ב-29 תארים איטלקיים מקומיים וב-18 תארים בינלאומיים המוכרים על ידי אופ"א ופיפ"א, יותר מכל מועדון אחר בעולם.
מילאן היא אחת משלוש הקבוצות האהודות ביותר באיטליה, ולאוהדיה יש יריבות ארוכת שנים עם אוהדיהם של קבוצות אחרות. היריבויות המפורסמות ביותר הן עם אוהדי אינטר היריבה העירונית, ומשחקי הדרבי בין שתי הקבוצות הם בין משחקי הכדורגל הנצפים בעולם. יריבות מפורסמות נוספת היא היריבות עם יובנטוס.
צבעי הקבוצה הם האדום והשחור. משחקי הבית של הקבוצה נערכים בסן סירו שבמילאנו, אצטדיון הכדורגל הגדול באיטליה, שאותו חולקת מילאן עם יריבתה העירונית אינטר מילאנו.
מאז שנות השמונים עומד בראש המועדון סילביו ברלוסקוני, איל תקשורת וראש ממשלת איטליה לשעבר. לפי הדירוגים השנתיים של מגזין פורבס, המועדון הוא בין העשירים בעולם.
מילאן היא אחת ממייסדות ארגון ה G-14 שייצג את הקבוצות הגדולות באירופה מול אופ"א ובנוסף מילאן היא אחת ממייסדות ההתאחדות המועדונים האירופית שהחליפה את ה G-14.

נלקח מויקיפדיה