לשעבר יו"ר התאחדות הכדורגל

לשעבר יו"ר התאחדות הכדורגל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: לשעבר יו"ר התאחדות הכדורגל .
זוהי הגדרה בת 29 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גברי לוי.

מידע רנדומלי על הביטוי "גברי לוי":

אלי סהר (נולד בא' בתמוז ה'תשכ"ט; 17 ביוני 1969) כאלי סרוסי, ברמת גן), עיתונאי ופרשן ספורט ישראלי.

את הקריירה העיתונאית החל סהר בעיתון חדשות ב-1990 זאת במקביל ללימודיו במשך כשלוש שנים בקורס מדריכים ומאמני כדורסל במכון וינגייט. שנתיים לאחר מכן הצטרף למערכת הספורט של "הארץ" שם כתב ופירשן כדורסל במשך 12 שנה.

בספטמבר 1995, לאחר שסהר מתח ביקורת על ראדיסאב צ'ורצ'יץ', כדורסלן מכבי תל אביב באותה תקופה, הכה השחקן את סהר במהלך אימון קבוצתו. בעקבות התקרית שילם צ'ורצ'יץ' פיצוי כספי לסהר.

סהר חתום על הסקופ מיוני 2000 בו בישר על פרישתו התמוהה (הראשונה) של דורון שפר מכדורסל מה שזיכה אותו בפרס יוקרתי. ב-2004 עבר לערוך את מוסף הספורט בשבועון "מקור ראשון" ולאחר מכן ביומון "ישראלי". מאז יולי 2007 משמש עורך הספורט ב"ישראל היום". בקיץ 2011 עבר לשמש כפרשן מוביל בעיתון לענייני ספורט וכדורסל בפרט וכותב בעמודי הדעות של העיתון. החל מקיץ 1996 משמש כפרשן הכדורסל של הערוץ הראשון וקול ישראל ובמשך כעשר שנים פירשן את משחקיה של מכבי תל אביב ביורוליג, נבחרת ישראל בכדורסל, הפועל ירושלים וטורניר הכדורסל במשחקים האולימפיים.

גברי לוי בויקיפדיה