ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ

כנר ומנצח ישראלי ובינלאומי


הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כנר ומנצח ישראלי ובינלאומי.
זוהי הגדרה בת 26 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.


אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ברגנר, יוסל ברגנר.

מידע רנדומלי על הביטוי "ברגנר":

דף קטגוריה זה כולל את 4 הדפים הבאים, מתוך 4 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

ברגנר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יוסל ברגנר":

דרור בּוּרשטיין (נולד ב-1970) הוא סופר ישראלי, עורך, ומרצה לספרות.

דרור בורשטיין גדל בנתניה, במשפחה דתית. הוא למד משפטים ועבר את בחינות לשכת עורכי הדין, אך שינה את כיוונו ועבר ללימודי ספרות. סיים דוקטורט בספרות בהדרכת פרופ' דן מירון באוניברסיטה העברית בירושלים בנושא: "המרחב בפרוזה של יעקב שבתאי". הוא מלמד ספרות באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטה העברית.

בורשטיין הוא בוגר כיתת השירה של הליקון לשנת 1996. זכה בפרס לספרות ע"ש זבולון המר מטעם עיריית ירושלים בשנת 1997 ובפרס שר החינוך והתרבות לשירה בשנת 2002. כמו כן ערך (יחד עם אביב טלמור ואיילת גורנר) את 'חמישה גיליונות שירה', מיזם בן חמישה גיליונות שצורף לעיתון "הארץ". החל מסוף 2011 הוא עורך את כתב העת 'הליקון' ואת ספרי השירה של ההוצאה.

בין 1997 ל-2006 ערך תוכניות רדיו בקול המוסיקה והיה האוצֵר של הביאנלה הישראלית השנייה לרישום בבית האמנים בירושלים ושל תערוכות אחרות, בהן התערוכה "חפצים וחמלה" בגלריה 33 בתל אביב והתערוכה "הלא ייאמן פשוט ישנו" בגלריה רוטשילד אמנות. כתב טקסטים לתערוכות של אמנים רבים, ובהם מאיר אפלפלד, אלדר פרבר, נועה צדקה, הדס עפרת, יוסל ברגנר, יורם קופרמינץ ודליה אמוץ, שהוצגו במוזיאון תל אביב לאמנות, במוזיאון ישראל בירושלים, ובגלריות פרטיות.

יוסל ברגנר בויקיפדיה

Exit mobile version