כוכב סרטי אמנויות לחימה

כוכב סרטי אמנויות לחימה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כוכב סרטי אמנויות לחימה.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ברוס לי .

קצת על ברוס ג'ון פאן לי:
ברוס ג'ון פאן לי, הידוע יותר בשם ברוס לי (באנגלית: Bruce Lee; נולד 27 בנובמבר 1940 – 20 ביולי 1973) היה אמריקאי ממוצא סיני, שנחשב אמן הלחימה המפורסם ביותר במאה העשרים. בנוסף היה הוא שחקן מהונג קונג, פילוסוף, במאי סרטים, מפיק סרטים, תסריטאי, ומייסד שיטת הלחימה ג'יט קון דו. על עצמו נהג להעיד שהוא "קודם כל שחקן, ורק אחר כך אמן לחימה", אם כי שמו יצא לגדולה בשני התחומים.
ברוס נולד בסן פרנסיסקו (קליפורניה, בארצות הברית), אך גדל בהונג קונג. בגיל שמונה עשרה (שנת 1959) היגר ברוס בחזרה לארצות הברית בעזרת האזרחות האמריקאית שהייתה לו. בהמשך החל לימודי תואר ראשון בפילוסופיה באוניברסיטת וושינגטון שבסיאטל, אך את לימודי התואר האמורים לא השלים. בזמן לימודיו באוניברסיטה החל ברוס ללמד אמנויות לחימה, דבר שבהמשך פתח בפניו הזדמנויות לקבלת תפקידים במשחק – תחילה בסדרות טלוויזיה (ככפיל ומאוחר יותר כשחקן), ולאחר מכן גם בסרטים, בהם לבסוף כיכב לרוב כשחקן ראשי.
הפקות הסרטים בהשתתפותו, בהוליווד והונג קונג, העלו את אומניות הלחימה הסיניות המסורתיות לפופולריות רבה בשנות השבעים של המאה העשרים. ברוס לי לא היה היחיד שעסק בהפקת סדרות וסרטים חדשניים הקשורים באמנויות לחימה באותה העת, אך משום נגישותו היתרה לקהל המערבי, סרטיו זכו לתפוצה ופופולריות רבה הרבה יותר מאחרים, והשפעתו התרבותית הייתה נרחבת הרבה יותר. סגנון הסרטים והכיוון שאליהם הם פנו נתנו את הטון לאופיים של אינספור סרטי אמנויות לחימה שבאו לאחריהם.

נלקח מויקיפדיה