כאב ראש חריף

כאב ראש חריף
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כאב ראש חריף.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מיגרנה.

מידע רנדומלי על הביטוי "מיגרנה":

אָאוּרָה (Aura; לפי מונחי האקדמיה ללשון העברית: הַרְגָּשָׁה מֻקְדֶּמֶת) היא הפרעה תפיסתית שנחווית על ידי חלק מהסובלים ממיגרנה, ותחושה מוזרה שנחווית על ידי חלק מן האנשים שיש להם אפילפסיה לפני פרכוס אפילפטי. פעמים רבות היא מתבטאת כתחושה של אור מוזר, ריח לא נעים, קול חריג או מחשבות ותחושות מבלבלות. יש אנשים שיחוו אאורה ללא מיגרנה או התקף שבאים בעקבותיה.

כאשר הן מתרחשות, נותנות האאורות לאפילפטים שהות להימנע מפציעות. הזמן בין הופעת האאורה והמיגרנה נמשך בין כמה שניות, במקרים רבים, לעד יותר משעה, בחלק מן המקרים. רוב האנשים שחווים אאורה, חווים את אותו סוג אאורה בכל פעם. אפשר לבלבל בין אאורות לבין התחלת בהלה והתקפי חרדה, מה שמקשה על האבחנה. האבחנה המבדלת של חולים שיש להם תסמינים של נמלול, דה-ריאליזציה, סחרחורת, כאב בחזה, רעד ודפיקות לב יכולה להיות מאתגרת.

תחושת אאורה יכולה לכלול כמה או שילוב של הבאים:

אפשר לכאורה להשתמש בסוג התחושה הספציפי המתקשר עם אאורה על מנת לנסות למקם את מוקד ההתקף. לאאורות יש תסמינים דומים לשל שבץ, אבל ההתחלה שלהם הדרגתית יותר באאורות. אאורות יכולות להימשך מכמה שניות עד יותר משעה ויכולות להסתיים בתחושות של עייפות קיצונית, חולשה, דפיקות לב, הזעה וחום בכל הגוף.

מיגרנה בויקיפדיה