יש פה בשם על הפנים (3)

יש פה בשם על הפנים (3)

מהי התשובה לפתרון התשחץ: "יש פה בשם על הפנים"?

כאשר אנו נתקלים בהגדרה זו בתשבץ, "יש פה בשם על הפנים (3)", הדבר הראשון שעובר בראשנו הוא שמדובר במילה בעלת משמעות שלילית או מזלזלת. אחרי הכל, "על הפנים" בדרך כלל מתאר משהו גרוע או לא ראוי. עם זאת, בעולם פתרון התשחצים, כמעט כל דבר אפשרי, ופעמים רבות התשובה להגדרות מעורפלות או מאתגרות יכולה להיות מפתיעה לחלוטין.

אז איך אנחנו ניגשים לפתרון הגדרה כזו? בואו נתחיל על ידי התבוננות בפריסת התשבץ עצמו. ההגדרה מבקשת מילה בת שלוש אותיות, מה שמצמצם את האפשרויות שלנו במידה ניכרת. בנוסף, ההגדרה מכילה את המילה "שם", מה שמוביל אותנו לחשוב על מילים הקשורות לזיהוי או לכינוי.

עם זאת בחשבון, בואו נחזור ונבחן את ההגדרה: "יש פה בשם על הפנים". מילת המפתח כאן היא "על הפנים". היא זו שנותנת לנו את הרמז לכיוון הנכון. נוכל לפרש את "על הפנים" כ"הפוך" או "הפוך". אם נחבר את כל זה יחד, אנו יכולים להתחיל לשקול מילים הקשורות ל"היפוך" או "שינוי" של שם.

בשלב זה, ככל הנראה נעבור על רשימה של מילים או נבדוק מילון מילים נרדפות כדי למצוא מונחים המתאימים להגדרה. חלק מהמילים שאולי יעלו לראשנו עשויות להיות "כינוי", "כינוי חיבה" או אפילו "הפוך".

עם זאת, עלינו לזכור שמטרתנו היא למצוא מילה בת שלוש אותיות שתתאים להגדרה. לאחר בדיקה קפדנית, נגיע לבסוף לפתרון שלנו: "אִם".

אפשרויות: שפמ.

ביטויים דומים: יש פה בשם על הפנים (3) תשבץ, מה זה יש פה בשם על הפנים (3) בתשחץ, מה הפירוש של יש פה בשם על הפנים (3) בתשחץ.