יהדפו לפני שמשה יעריץ אותה (מ) (2,5)

יהדפו לפני שמשה יעריץ אותה (מ) (2,5)
פתרון תשחצים מומחים: פיצוח ההגדרה 'יהדפו לפני שמשה יעריץ אותה' (מ) (2,5)

תשבצים הם דרך מהנה ומאתגרת להפעיל את המוח שלך ולבחון את ידעך במילים. בין אם אתה פותר מנוסה או מתחיל, לפענח הגדרות מאתגרות יכול להיות משימה מספקת. אחת ההגדרות המסקרנות שנתקלנו בה לאחרונה היא:

>

'יהדפו לפני שמשה יעריץ אותה' (מ) (2,5)

הגדרה זו מציגה בפנינו משחק מילים חכם שמערבב מילים נרדפות ודקדוק כדי ליצור חידה מבלבלת. כדי לפתור את זה, נצטרך לפרק את ההגדרה לחלקיה ולהבין את המשמעות החבויה שלה.

ראשית, בואו ננתח את החלק הראשון של ההגדרה: '

יהדפו לפני שמשה יעריץ אותה

'. המילה 'יהדפו' מרמזת על דחייה או התנגדות למשהו. 'לפני' מרמזת על קדימות או סדר כרונולוגי. ו'שמשה' היא הצורה הבינונית של הפועל 'לערוץ', שפירושו לחוות רגשות עזים או הערצה.

כשהם משולבים, חלק זה של ההגדרה מצביע על משהו שמונע מהדובר לחוות הערצה כלפיה. בדרך כלל, כאשר אנו מפרידים בין היפוכי לשם, התשובה היא שם עצם המציין את מושא ההערצה.

עכשיו, בואו נבחן את החלק השני של ההגדרה:

'(מ) (2,5)

'. הסוגריים מצביעים לרוב על קיצור או צורה מקוצרת של מילה או ביטוי. האות 'מ' מייצגת את הקיצור של המילה הזו. המספרים '2,5' מציינים את מספר האותיות שיש בכל מילה במילה המקוצרת.

ניהול רשימה של קיצורים נפוצים יכול להיות מועיל בפענוח חלק זה של ההגדרה. עם קצת מחשבה יצירתית ואלימינציה, נוכל לצמצם את אפשרויות המילה המקוצרת.

בהסתמך על הניתוח שלנו, אנו יכולים להניח שהתשובה להגדרה זו היא שם עצם המתאר מושא שאינו מעורר הערצה, שניתן לקצר ל-[קיצור של שתי אותיות] ומכיל [מילת חמש אותיות].

אפשרויות: יסגודלה.

ביטויים דומים: יהדפו לפני שמשה יעריץ אותה (מ) (2,5) תשבץ, מה זה יהדפו לפני שמשה יעריץ אותה (מ) (2,5) בתשחץ, מה הפירוש של יהדפו לפני שמשה יעריץ אותה (מ) (2,5) בתשחץ.