חוקר ספרות והסטוריון ישראלי

חוקר ספרות והסטוריון ישראלי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חוקר ספרות והסטוריון ישראלי.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קלוזנר .

מידע רנדומלי על הביטוי "קלוזנר ":

אורי קלאוזנר (נולד ב-21 בינואר 1963) הוא שחקן ובמאי קולנוע ישראלי.

את שירותו הצבאי מילא בתיאטרון צה"ל שם כתב וביים מופעים ללהקות צבאיות ולתיאטרון. קלאוזנר הוא בוגר מגמת משחק בחוג לתיאטרון, ומגמת בימוי והפקה בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב.

בשנת 1997 הקים את "סטודיו קיי" שאותו ניהל עד שנת 2004 ועמו ערך סדנאות בתחום הקולנוע והטלוויזיה ברחבי הארץ.

קלאוזנר כתב וביים את הסרטים "שעשועי פרויד" (1991) ו"רגעים של חסד", (48 דק', 2001). הוא התפרסם בעקבות תפקידו בסרט "החיים על פי אגפא" של אסי דיין, שם שיחק בתפקיד ערס בשם משה, חבר בחבורה של "לוי" ו"מלכה". דמויות משנה אלו כיכבו גם בסרט השני בטרילוגיה "שמיכה חשמלית ושמה משה", הפעם כדמויות ראשיות.

בשנת 2001, שיחק בסרטו השני של הבמאי בני תורתי "כיכר החלומות" (זוכה 5 פרסי אופיר), בתפקיד דמותו של דוד מדוזה ובסרטו השלישי של תורתי "בלדה לאביב הבוכה" (זוכה 4 פרסי אופיר), בתפקיד שימון המנחוס.

בנוסף, שיחק בטלוויזיה בסדרות טלוויזיה רבים, ביניהם: "תמונות יפואיות", "רמת אביב גימל", "כחול עמוק", "הסודות של כנרת", "שבתות וחגים", " "תיק סגור", "השיר שלנו", "מילואים", "גאליס", "מבצע קיפוד", סדרת הנוער של ערוץ הילדים, "דאוס", העונה השלישית של הטלנובלה "האלופה" אשר שודרה ב-HOT3, וכן בדרמת הפשע "הבורר" ועוד רבים. והופיע בסרטי קולנוע רבים של מגוון במאים, ביניהם: "גמר גביע" של ערן ריקליס, "החיים על פי אגפא" של אסי דיין, "ההסדר" ואזור חופשי" של עמוס גיתאי, "כיכר החלומות" ובלדה לאביב הבוכה" של בני תורתי, "שנת אפס" של יוסף פיצ'חדזה, "בקרוב יקרה לך משהו טוב" של אייל שיראי ועוד רבים אחרים.

קלוזנר בויקיפדיה