חוברת המשמשת כחומר פרסומי

חוברת המשמשת כחומר פרסומי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חוברת המשמשת כחומר פרסומי.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: עלון, רקלמה , פלייר, ברושור , פרוספקט .

אפשרויות: עלון, רקלמה , פלייר, ברושור , פרוספקט .

מידע נוסף על הביטוי עלון:
עלון או עלון פרסום (גם: פְלַיֶיר, מאנגלית: Flyer) הוא אמצעי פרסום המיועד לפרסם אירועים, שירותים או עסקים.
בדרך כלל, זהו עמוד אחד או יותר של תוכן שיווקי וגרפי המיועד לצורכי קידום מכירות.
עלונים הם למעשה צורה של שיווק המוני או בקנה מידה קטן יותר, צורה של קשרי קהילה.

נלקח מויקיפדיה

צפה בהגדרות נוספות הקשורות לביטוי חוברת המשמשת כחומר פרסומי:
פרסום
שיווק
עיצוב גרפי
מדיה פרסומית

מידע רנדומלי על הביטוי "עלון":

דואר זבל הוא צורה מסוימת של ספאם. באמצעים המגוונים המשמשים להעברתו, דואר הזבל נשלח בתפוצה רחבה על ידי מפרסמים לנמענים שלא נתנו את אישורם לקבלתו. בסוף המאה העשרים, עם התרחבות השימוש בדואר אלקטרוני, משמש המושג "דואר זבל" להתייחסות לדואר זבל אלקטרוני, אך המושג נוצר עוד קודם לכן, ומתייחס לכל דרכי העברת המסרים: דואר, פקס, טלפון, מסרון וכדומה.

דואר זבל, במשמעות הפשוטה של מושג זה, הוא דבר דואר פרסומי (עשוי נייר) שהוכנס לתיבת הדואר של אדם. דואר זבל אינו ממוען לנמען מסוים, אלא מחולק בצורה שיטתית לכל תיבות הדואר בבניין מסוים או ברחוב מסוים. בדרך כלל דואר זבל אינו נשלח באמצעות הדואר, אלא מחולק על ידי מי שנשלח ספציפית למטרה זו. בדרך כלל דואר הזבל הוא עלון פרסומת. לעתים, כדי להשיג לו תשומת לב רבה יותר, הוא מוכנס לתוך מעטפה, כך שידמה למכתב רגיל. מאז שבני האדם החלו להשתמש באמצעי תקשורת נוספים כמו טלפונים וטלפונים ניידים, ונמצאו שיטות לאוטומציה בחיוג, הורחב דואר הזבל גם למשמעות זו.

עיקר הבעיה בדואר זבל היא ההטרדה הגדולה שהוא גורם למקבליו. לעתים מתלווה לכך גם עלות ממשית. בעוד שלפרסום רגיל (בעיתון, בטלוויזיה ובשלטי פרסום) האדם יודע להתייחס ולהימנע ממנו, אם רצונו בכך, לפרסום באמצעות דואר זבל אין לאדם אמצעי ניפוי. כך למשל אם דואר הזבל ממוען לתיבת הדואר שלו הוא זה שצריך לברור את הדואר הרגיל מדואר הזבל, ואם דואר הזבל מושמע בטלפון, הוא עלול להיות מוטרד בשעות לא שגרתיות ולגלות שחברה מסוימת מבקשת את תשומת לבו בזמנו הפנוי רק בשביל להשמיע לו הודעה מוקלטת, או שהוא עלול לגלות שכל נייר הפקס במשרד התבזבז על פרסומת שהוא לא חפץ בה כלל.

עלון בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "רקלמה ":

תקשורת שיווקית (MARCOM – Marketing Communications) היא תקשורת תומכת-מכירות, המסייעת להשגת המטרות העסקיות של הארגון. היא כוללת את כל סוגי אמצעי התקשורת בהם ניתן להשתמש כדי להעביר מסרים לקהל היעד, החל משילוט, ביגוד או מחזיקי מפתחות נושאי לוגו, דרך חומר מודפס, מצגות או וידאו, ועד הפקת תערוכות ואירועים אחרים ללקוחות.

תקשורת שיווקית נחלקת לחמישה מרכיבים: פרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור, שיווק ישיר ומכירה אישית.

בהגדרתה הרחבה ביותר, תקשורת שיווקית היא כל דבר שמסוגל לשאת לוגו ו/או להעביר מסר משפיע חיובי אל קהל המטרה. תאורטית, הגדרה זו צריכה לחול על כל ערוצי השיווק, כולל סוכנים, חנויות וכדומה. בפועל, כל חברה קובעת לעצמה את גבולות התקשורת השיווקית בהתאם להבנתה ולצרכיה, כולל חלוקתה של עבודת ה-MARCOM בינה לבין ספקים חיצוניים, ו/או בין פונקציות המטה לבין השטח. חשוב שהמסר העובר דרך מרכיבי התקשורת יהיה אחיד ומתואם, על אף שמדובר במרכיבים שונים בעלי מאפייני תקשורת שונים.

מכיוון שמטרות עסקיות משתנות בדרך כלל על-פי קהלי מטרה, מוצרים, שפות, תרבויות וכו', תקשורת שיווקית טובה חייבת להיות גמישה אך בו בזמן גם קשוחה. גמישה – להתאמות מקומיות, אולם קשוחה – בתוך סטנדרטים ברורים ובדיוק באותה "הופעה" ("Look & Feel") בכל המקומות ובכל סוגי המדיה. אחידות זו תורמת משמעותית גם ליצירת מיתוג (Branding) תוך חסכון באמצעים תדמיתיים. כמו כן, כל ארגון מחליט מהו התקציב המופנה לתקשורת השיווקית ומה החלוקה התקציבית בין מרכיבי התקשורת.

רקלמה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "פלייר":

כלי עבודה הם כלים המשמשים את האדם בעבודות שונות, כדי ליצור ולבנות דברים.

דף קטגוריה זה כולל את 12 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 12 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 39 הדפים הבאים, מתוך 39 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

פלייר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "פרוספקט ":

עלון או עלון פרסום (גם: פְלַיֶיר, מאנגלית: Flyer) הוא אמצעי פרסום המיועד לפרסם אירועים, שירותים או עסקים. בדרך כלל, זהו עמוד אחד או יותר של תוכן שיווקי וגרפי המיועד לצורכי קידום מכירות. עלונים הם למעשה צורה של שיווק המוני או בקנה מידה קטן יותר, צורה של קשרי קהילה.

עלונים, יחד עם גלויות, חוברות ופוסטרים, הם צורת פרסום ושיווק לאישים או עסקים המעוניינים לתקשר עם הקהל בתקציב נמוך, בהשוואה לפרסום בכלי התקשורת או באינטרנט. עם התפתחות השיווק הישיר, בשנות ה-90 של המאה ה-20, הפכו העלונים לצורת שיווק ופרסום מקובלת ונפוצה,[דרוש מקור] וכיום ניתן למצוא ולהפיק עלונים במגוון רחב של תצורות.

פרסום באמצעות עלונים נחשב לפרסום זול ואפקטיבי המאפשר לבעלי עסקים לשווק את מרכולתם בצורה קלה ונוחה.

בעבר הפקת העלונים הייתה מעט מסובכת ודרשה עיצוב גרפי על ידי איש מקצוע והדפסה בבית דפוס, דבר שייקר את עלויות ההפקה וגרם לעלונים להיות נפוצים פחות. עם התפתחות המדפסת הביתית ושורה של תוכנות מחשב ידידותיות למשתמש הביתי, הפכה הפקת העלונים לפעולה פשוטה וזולה וכיום היא נפוצה מאוד.

בשנים האחרונות התפתח שוק חדש של הדפסת עלונים באמצעות אתרי אינטרנט של בתי דפוס. המשתמש מעצב עלונים לפי תבניות קבועות מראש באתר האינטרנט של בית הדפוס, בוחר את הטקסט ואת הצבעים ושולח הזמנה להדפסה.

פרוספקט בויקיפדיה