חברת חקלאות ישראלית תשחץ

חברת חקלאות ישראלית תשחץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חברת חקלאות ישראלית תשחץ.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ניר, יכין, גרנות, אגריבר בראשית, , .

מידע רנדומלי על הביטוי "ניר":

הרב אלחנן נריה ניר (נולד ב-1980) הוא משורר ועורך ספרות ישראלי. משמש כר"מ בישיבת שיח יצחק ועורך מוסף שבת של מקור ראשון. זוכה פרס ראש הממשלה ליצירה לשנת 2011.

נולד לרחל ולרב חגי ניר (שכיהן עשרים שנה כרב היישוב מעלה מכמש). בעת שלמד בישיבת ירושלים לצעירים החל לכתוב שירה ויצר קשרים עם הסופר משה שמיר ועם המשוררים נתן יונתן ודליה רביקוביץ. למד מספר שנים בישיבות מרכז הרב ומדברה כעדן ובאותן שנים גם שמע בקביעות שיעורים בתלמוד מהרב אשר אריאלי ובמוסר מהרב שלמה וולבה. לאחר שירותו הצבאי למד בישיבת שיח יצחק שבגבעת הדגן באפרתה והתקרב לרב שג"ר ולמשנתו והשתלב בצוות המלמדים בישיבה.

משנת 2004 משמש ניר כר"מ בישיבת שיח יצחק. בשיעוריו במחשבה הוא מחבר בין החסידות ותורת הקבלה לדרכי חשיבה מזרחיות ומערביות, דוגמת אמנות, ספרות ופסיכולוגיה. ניר מלמד גם בישיבת ההסדר "מחניים" ולימד ב"מרכז שטיינזלץ" בירושלים ובישיבת ההסדר ביפו. ערך את הספר "מהודו ועד כאן". ספר שיריו הראשון "תחינה על האינטימיות" הופיע ב-2008, וזכה בפרס ורטהיים לשירה לשנת 2008 ובפרס רמת גן לספרות לשנת 2010. ספר שיריו השני "האש הרגילה" הופיע ב-2011 וזכה בפרס י"ל גולדברג מטעם קק"ל. ספר שיריו השלישי "מי שנפלה עליו מפולת" הופיע ב-2014. בשנת 2011 זכה בפרס ראש הממשלה ליצירה.

ניר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יכין":

יכין-חק"ל היא חברה לעיבוד תוצרת חקלאית, יזמות ונדל"ן. ייסודה בתאגיד לעיבוד חקלאי שהוקם על ידי ההסתדרות הכללית והסוכנות היהודית ב-1952 על ידי איחוד החברות הקבלניות יכין וחק"ל. בשנת 1992 נקלע התאגיד לקשיים ונמכר לאיש העסקים סמי שמעון.

חברת יכין הוקמה על ידי ההסתדרות הכללית של העובדים בארץ ישראל בשם "המשרד הקבלני לעבודות חקלאיות" כתגובה למשבר אבטלה ששרר בארץ ישראל ב-1927, תקופה בה נקלטה בארץ העלייה הרביעית ונוצר צורך ליצור מקומות תעסוקה לעולים, תוך ביסוס עבודה עברית במושבות ואספקת תנאי עבודה נאותים לפועלים.

החברה נטעה פרדסים והכשירה פועלים חקלאיים בארץ ובחו"ל (באמצעות תנועת החלוץ) לעבודה ולהתיישבות. החברה אירגנה בקבלנות את הקטיף והאריזה של הפרי וסייעה לייצוא פרי ההדר מארץ ישראל. בכך היוותה החברה תחרות לבעלי הון פרטיים שנטעו פרדסים בשרון כחברת בני בנימין למשל. יכין הקימה משרדי תעסוקה במושבות שניווטו פועלים למפעליה.

במהלך השנים קיבלה על עצמה "יכין" עיבוד של פרדסים שהיו בבעלות יהודים מחו"ל וכן ישראלים שלא רצו או שלא ידעו לטפל בפרדסים שבבעלותם.

חק"ל (חברה קבלנית לחקלאות) נוסדה ב-1942 תוך שיתוף פעולה בין הסוכנות היהודית להסתדרות במטרה לארגן את משרדי התעסוקה במבנה ארצי. חק"ל דאגה להעסקה הקבלנית של הפועלים, להכשרה ולהתיישבות בעוד יכין עסקה בעיבוד תוצרת חקלאית (למשל הפקת מיץ תפוזים, חומץ וכדומה) ובשיווק.

יכין בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "גרנות":

אמבר הוא מכון התערובת הגדול בישראל ואף במזרח התיכון כולו. המכון מייצר תערובות מזון לכל ענפי המשק החי כגון: ענפי הלול לסוגיהם השונים, פרות החלב, דגים ועוד.

אמבר פועל בשני מפעלי ייצור מרכזיים:

המכון הוקם ב-1961 על ידי קיבוצי גרנות ומושבים שיתופיים ממרכז הארץ והתרחב במשך השנים. כיום נמצא המכון בבעלותם של כ-148 קיבוצים ומושבים מכל רחבי הארץ.

גרנות בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי ", ":

דף קטגוריה זה כולל את 23 הדפים הבאים, מתוך 23 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

, בויקיפדיה