התגברות על סכנת חיים

התגברות על סכנת חיים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: התגברות על סכנת חיים.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: השרדות.

מידע רנדומלי על הביטוי "השרדות":

כישורי הישרדות אלו הכישורים הנדרשים במצבים א-נורמליים קיצוניים כגון אסון טבע, התרחקות מאולצת מציוויליזציה או אנרכיה.

כאשר שגרת החיים הרגילה נקטעת על ידי מאורע מסוים, יש להסתגל לתוצאות המאורע בטווח הקצר, זאת בהנחה כי יש לספק את הצרכים הפיזיולוגיים של האדם, אך תוך התייחסות לטווח רחוק יותר. כישורי ההישרדות נבדלים זה מזה בשתי צורות:

כדי לשרוד במצב בו אי אפשר לקבל סיוע רפואי ממוסד דרושה יכולת להבדיל בין פציעות ומחלות שהטיפול בהן דחוף לבין פציעות ומחלות שהטיפול בהן סובל דיחוי. יש צורך לזהות מצבים המסכנים את הבריאות ולהימנע מהם. בין החסכים הגופניים יש צורך להבין באיזה חסך יש לטפל קודם (בתנאים מסוימים דחוף יותר, למשל, להשיג מים ובאחרים להדליק אש או למצוא מחסה מהרוח). כמו כן יש לדעת להעניק טיפול רפואי הולם לפצועים וחולים.

האדם זקוק למים כדי לחיות. אדם שלא ישתה במשך מספר ימים יסבול מהתייבשות – יכולת התפקוד שלו תפגע ולבסוף הוא ימות. על כן יש חשיבות רבה להשגת מים. אינדיקטור יעיל לאבחון מצב של התייבשות הוא צבע השתן. ככל שהוא כהה יותר, המחסור במים גדול יותר.

ניתן לחפש מקורת מים זמינים כגון נחלים, בארות ובורות האוגרים מי גשמים. את מקורות המים ניתן למצוא על ידי התבוננות בשטח, בצמחייה ובבעלי החיים בסביבה. ריכוז גדול של צמחים ובעלי חיים מעיד בדרך כלל על מקור מים זמין.

השרדות בויקיפדיה