השער הערבי של בני ברק (2)

השער הערבי של בני ברק (2)

הפתרון לפתרון התשחץ: "השער הערבי של בני ברק" (2)

שלום חובבי פתרון תשבצים יקרים! בואו נצא למסע מרתק לפיצוח ההגדרה המאתגרת הזו: "השער הערבי של בני ברק" (2).

בטרם נצלול לנבכי החשיבה היצירתית, בואו נבין את הרקע של ההגדרה המסקרנת הזו. כידוע לנו, בני ברק היא עיר חרדית חשובה בישראל, אשר ידועה בשכונותיה הקדושות ובמוסדות הלימוד שלה.

העיר חולקה לאזורים שונים, כאשר לכל אזור יש שער משלו. השערים הללו מובילים לאזורים ספציפיים בעיר, ומהווים נקודות ציון חשובות. השער הערבי הוא אחד השערים המפורסמים ביותר בבני ברק, והוא מקשר בין השכונה החרדית לבין השכונה הערבית.

עכשיו, כשיש לנו מעט הקשר, הגיע הזמן להפעיל את המוח ולמצוא את התשובה להגדרה. ההגדרה היא קצרה וממוקדת: "השער הערבי של בני ברק" (2). זה אומר שאנחנו מחפשים מילה בת שתי אותיות המייצגת את השער הערבי בבני ברק.

הצעד הראשון הוא להסתכל על ההגדרה עצמה ולחלץ כל רמז אפשרי. המילה "ערבי" יכולה לתת לנו מושג לגבי מקורו של השער. המילה "שער" מרמזת על מעבר או שער.

בשלב הבא, ננסה לחשוב על מילים שתי אותיות הקשורות לערבים ולשערים. מילים כמו "בב" (ערבית בכתב לטיני) ו"בּ" (שער בעברית) עולות בדעתנו.

לאחר מכן, ננסה לשלב את המילים הללו כדי ליצור מילה בת שתי אותיות העומדת בהגדרה. במקרה זה, המילה "בּב" מתאימה באופן מושלם.

בּב מייצג את השער הערבי בבני ברק, שמקשר בין השכונה החרדית לבין השכונה הערבית.

אפשרויות: בב.

ביטויים דומים: השער הערבי של בני ברק (2) תשבץ, מה זה השער הערבי של בני ברק (2) בתשחץ, מה הפירוש של השער הערבי של בני ברק (2) בתשחץ.