הפרופסור מגבירתי הנאווה

הפרופסור מגבירתי הנאווה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הפרופסור מגבירתי הנאווה.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: היגינס .

מידע רנדומלי על הביטוי "היגינס ":

אלכסנדר גורדון "אלכס" היגינס (18 במרץ 1949 – 24 ביולי 2010), ידוע גם בכינוי הוריקן היגנס, היה שחקן סנוקר מקצועי מצפון אירלנד. היה פעמיים אלוף העולם, ופעמיים סגן אלוף העולם. זכה לכינוי "הוריקן" בזכות סגנון משחקו המהיר. היגינס זכה גם באליפות העולם לזוגות (יחד עם ג'ימי ווייט), וכן שלוש פעמים בגביע העולם, עם נבחרת אירלנד.

היגינס, עם סגנון משחקו, שהיה מלהיב, אחראי[דרוש מקור] במידה רבה לעלייה בפופולריות של ענף הסנוקר בסוף שנות השבעים. רבים מחשיבים אותו לשחקן הסנוקר הטוב בהיסטוריה. עם זאת נודע גם באופי ומזג בעייתיים.

היגינס החל לשחק כמקצוען בגיל 22, וזכה באליפות העולם כבר בניסיונו הראשון, בשנת 1972, ובכך היה לאלוף העולם הצעיר ביותר באותה העת (שיא שנשבר על ידי סטיבן הנדרי רק כעבור 22 שנה). לאחר מכן הגיע היגינס לגמר בשנים 1976 ו-1980, אך הפסיד. בשנת 1982 זכה היגינס שנית באליפות, ואלמלא היה נקנס בהורדת נקודות דירוג בגלל עבירות משמעת היה מדורג בעונת 1982/1983 במקום הראשון בעולם.
במהלך הקריירה שלו זכה היגינס בעשרים תארים נוספים, ביניהם אליפות בריטניה (1983), אליפות המאסטרס (1978 ו-1981) והמאסטרס האירי היוקרתי (1989), בו ניצח בגיל 40 את סטיבן הנדרי הצעיר.

היגינס בויקיפדיה