הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5)

הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5)

פתרון תשחץ: הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5)

פתרון תשבצים הוא דרך נפלאה לשפר את אוצר המילים, המיומנויות הקוגניטיביות והחשיבה הביקורתית שלך. זוהי גם דרך מצוינת להירגע וליהנות עם חברים ובני משפחה. אם אתה חדש בפתרון תשבצים, יכול להיות קצת מרתיע להתחיל, אבל עם קצת תרגול, תוכל לפצח גם את התשבצים הקשים ביותר.

אחד החלקים הקשים ביותר בפתרון תשבצים הוא למצוא מילים שמתאימות להגדרות. ההגדרות יכולות להיות ישירות, כגון "שם עיר בצרפת (4)", או שהן יכולות להיות סתומות ו/או עקיפות יותר, כגון "הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5)".

הבנת ההגדרה

הצעד הראשון לפתרון ההגדרה הוא להבין מה היא אומרת. במקרה של ההגדרה "הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5)", ברור שהתשובה קשורה לישבן, או במילים אחרות, לאחוריים. המילה "נע" מרמזת שהתשובה היא משהו שנע תוך כדי הליכה או ריצה.

הצעד הבא הוא לחשוב על דברים שיכולים לזוז בזמן שאנחנו הולכים או רצים. דבר אחד שיכול לזוז הוא כיס, במיוחד אם הוא לא תפוס. כיסים עוזרים לנו לשאת דברים, ולכן אפשר לומר שהם "הביאו תועלת" לנו.

מציאת המילה הנכונה

עכשיו שיש לנו מושג מה התשובה, אנחנו צריכים למצוא את המילה הנכונה בת חמש אותיות. המילה "כיס" מתאימה להגדרה הזו, והיא גם באורך הנכון. אז התשובה להגדרה "הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5)" היא

כיס

.

פתרון תשבצים יכול להיות מאתגר, אבל זה גם מתגמל מאוד. ככל שאתה מתרגל יותר, כך תשתפר בפתרון הגדרות ובמציאת המילים הנכונות. אז אל תתייאש אם אתה לא יכול לפתור את התשבץ בפעם הראשונה. פשוט התאמן וסבלנות, ועם הזמן אתה תהפוך לפותר תשבצים מיומן.

אפשרויות: השתמש.

ביטויים דומים: הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5) תשבץ, מה זה הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5) בתשחץ, מה הפירוש של הישבן נע וזה הביא לו תועלת (5) בתשחץ.