הגברת הראשונה של התיאטרון העברי, בעבר

הגברת הראשונה של התיאטרון העברי, בעבר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הגברת הראשונה של התיאטרון העברי, בעבר .
זוהי הגדרה בת 38 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רובינא.

מידע רנדומלי על הביטוי "רובינא":

אילנה רובינא (נולדה ב-10 בפברואר 1934) היא זמרת ישראלית, שהייתה פעילה בעיקר בשנות השישים והשבעים.

אילנה רובינא היא בתם של שחקנית התיאטרון חנה רובינא והמשורר אלכסנדר פן. אביה לא גר עם אמה לאחר לידתה ואמה התקשתה בטיפול בה. בילדותה התגוררה רובינא כמה שנים אצל משפחה אומנת בירושלים וכ"ילדת חוץ" בקיבוץ גבע.

רובינא שהתה מספר שנים במילאנו שבאיטליה, שם, על פי עצת אמה, למדה שירה קלאסית. היא אף התחתנה והתגרשה בחוץ לארץ. לאחר גירושיה, חזרה לישראל והחלה להופיע במועדון התיאטרון. באותה עת יצא לאור להיטה הראשון, "על הדרך" ואחריו, "שיר הפילפל" ו"איריסים". היא הצטרפה לתוכניתה הרביעית של להקת "בצל ירוק", "ו…". בתוכנית היא שרה יחד עם שמעון ישראלי את הביצוע המקורי ל"כשאנחנו נצא ביחד". היא נישאה לאורי זוהר, במאי התוכנית, אולם הם נפרדו לאחר שנתיים. הם אף הקליטו מספר שירים ביחד. בין היתר, הפזמון "החופש בבית הבראה", שהוקלט לתוכנית הרדיו שלושה בסירה אחת. בעקבות הצלחתו של השיר הוא צולם לקליפ שבו מופיע בין היתר שמואל רודנסקי שנזכר בפזמון כבדרן שהופיע באותו בית הבראה ("רודנסקי הציג כאן, לא רע…"). באותה תקופה הפכה אילנה רובינא לזמרת פופולרית. בין השירים שהקליטה אז היה להיט נוסף, "ביקשתי אש".

רובינא בויקיפדיה