דרגה בצבאות זרים

דרגה בצבאות זרים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דרגה בצבאות זרים.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גנרל מרשל , סרגנט, אדמירל .

מידע רנדומלי על הביטוי "אדמירל ":

אדמירל (באנגלית: Admiral) היא דרגה בכירה בצי המלכותי הבריטי, המקבילה לקוד הדרגה OF-9 של נאט"ו ושנייה לדרגת אדמירל הצי. קציני הצי המלכותי הבריטי הנושאים דרגות של סגן אדמירל (rear-admiral), תת-אדמירל (vice-admiral) ואדמירל הצי נחשבים באופן כולל כאדמירלים.

את האדמירל הראשון באנגליה מינה המלך אדוארד הראשון ב-1297, כאשר העניק לוויליאם דה לייברן (William de Leyburn) את התואר "אדמירל הים של מלך אנגליה" (Admiral of the Sea of the King of England). אין לבלבל בין דרגת אדמירל לבין תפקיד "האדמירל של אנגליה" או "הלורד אדמירל העליון" (Lord High Admiral), תפקיד המוחזק על ידי האדם שלו האחריות הכוללת על הצי המלחמתי.

דרגות סגן אדמירל ותת אדמירל קיימות בצי המלכותי מאז המאה ה-16. אדמירל הנמצא בים ומפקד על צי אוניות יימצא בחלקו הקדמי או במאסף. כאשר אדמירל מפקד על הצי מחלקו האמצעי, יימצא ממלא מקומו, תת אדמירל, בחלקו הקדמי. אדמירל נוסף, נמוך ממנו בדרגתו, נמצא בחלקו האחורי של הצי ונקרא סגן אדמירל (rear admiral, מילולית: אדמירל המאסף).

בתקופה האליזבתנית (1558-1603) גדלו ממדי הצי ונוצר צורך לארגן אותו בפַּלְגוֹת (squadrons). פלגת האדמירל הניפה דגל ימי לאומי אדום (red ensign), זו של תת-האדמירל דגל ימי לאומי לבן ושל סגן האדמירל – דגל ימי לאומי כחול. במרוצת השנים גדלו גם ממדי הַפַּלְגוֹת, ובראש כל אחת מהן הועמד קצין בדרגת אדמירל (כשתתי אדמירלים וסגני אדמירלים מפקדים על חלקים שלהן); הדרגות הרשמיות נהיו מעתה אדמירל של הדגל הלבן (admiral of the white), אדמירל של הדגל האדום (admiral of the red) וכו'.

אדמירל בויקיפדיה