דמות מרחוב סומסום

דמות מרחוב סומסום
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דמות מרחוב סומסום.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קרמיט, כרובי, מוישה אופניק .

קצת על קרמיט הצפרדע:
קרמיט הצפרדע היא דמות בדיונית אשר הופיעה כבובת יד (בובת כפפה) בתוכניות "רחוב סומסום", "החבובות" ועוד. קרמיט הוא הדמות הידועה ביותר מהחבובות והיא הופעלה ודובבה על ידי יוצרה ג'ים הנסון עד מותו ב-1990.
בובתו של קרמיט הייתה אחת הפשוטות והצנועות שבחבובות אך עם זאת הייתה אחת החינניות ביותר והאהובה ביותר באופן אישי על הנסון. דמותו החלה להופיעה בתוכנית "סאם וחברים" שם הוא לא היה בדיוק צפרדע, אלא יצור דמוי לטאה. לאחר מכן הוא הופיע ברחוב סומסום בשנת 1969 שם הופיעה כעיתונאי המסקר אירועים. בשנת 1976 החל להופיע גם במופע "החבובות" בתפקיד המנחה הראשי של התיאטרון הבדיוני בו התקיים המופע. על אף היותו דמות נמוכה וקטנה, קרמיט היה מושא אהבתה של מיס פיגי וגבר נחשק אשר אינה מצליחה לשים עליו את ידיה למרות החושניות שניסתה לשדר.
קרמיט הופיע באופן הומוריסטי בתכניות טלוויזיה שונות ורבות כמו למשל החלפתו החד-פעמית של המראיין לארי קינג ב-1 באפריל 1994 והופעות הומוריסטיות נוספות אשר ניסו לטשטש את קיומה כדמות והקנו לו מעמד של כוכב הוליוודי של ממש.
בנוסף הוא הופיע בסרט של החבובות באורך מלא מבית דיסני.

נלקח מויקיפדיה

קצת על מוישה אופניק:
מוישה אופניק הוא שמה של בובה מהגרסה הישראלית של תוכנית הטלוויזיה "רחוב סומסום", שהופקה ושודרה בטלוויזיה החינוכית בין השנים 1983 – 1986, ובשידורים חוזרים במהלך שנות השמונים ושנות התשעים. לאחרונה חזר אופניק בגרסה החדשה של התוכנית בערוץ הופ!.
מקור שמו של אופניק (אוף + סופית ניק) הוא מהתלונות הרבות, לרבות "אוף", אותן הוא משמיע לעתים קרובות. אופניק הוא מפלצת שעירה וחומה, בעלת אף אדום וגבה אחת ארוכה מעל עיניו. הוא חסר בית ומתגורר בטרנטה בצבע כחול בחצר השכונה (בעונה החדשה בערוץ הופ! הוא גר בפח זבל ירוק). הוא בדרך כלל שרוי במצב רוח עצבני, ומהווה כעין תמונת מראה שלילית לשאר הבובות החיות ברחוב סומסום, המאופיינות במזג טוב.
אופניק עוצב כמקביל הישראלי של הדמות אוסקר מהגרסה האמריקנית של רחוב סומסום, והוצג בתוכנית כבן דודו של אוסקר.
את הבובה של מוישה אופניק מדבב ומפעיל ז'יל בן דוד ופבלו אריאל.
רבים טועים וחושבים שהרכב בו גר מוישה אופניק הוא חיפושית, אך ככל הנראה מדובר בשילוב על בסיס של דגמי פיאט 500 או וספה 400 ‏‏[1].
בשנת 2012 נבחר מוישה אופניק לכבב בתשדיר של פיקוד העורף לצידו של העיתונאי ומנחה הטלוויזיה עידו רוזנבלום.
בשנת 2013 הופיע מוישה אופניק בתוכנית הטלוויזיה "מהפך בפח" לצידו של השחקן יוסף סוויד.

נלקח מויקיפדיה