גרסה של מערכת ההפעלה Windows

גרסה של מערכת ההפעלה Windows
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גרסה של מערכת ההפעלה Windows.
זוהי הגדרה בת 28 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ויסטה .

קצת על Windows Vista:
Windows Vista, שהייתה מוכרת עד יולי 2005 בשם הקוד Longhorn, היא מערכת הפעלה מבית חברת מיקרוסופט שיצאה בנובמבר 2006 ללקוחות ארגוניים, ועד סוף ינואר 2007 בהפצה עולמית. Vista יצאה במספר שיא של כ-9 סוגים שונים הכוללים בין היתר גרסה בסיסית, עסקית, למחשבים ניידים ועמדות מולטימדיה ובכך תוכננה להחליף את Windows XP. בניגוד לקודמתה, מערכת זו נחשבת לכישלון מבחינת תפקודיה, האבטחה שלה ושיווקה.
במיקרוסופט הכריזו על מערכת ההפעלה בשנת 2001, ועל פי התכנונים המקוריים היא הייתה אמורה לצאת כבר בשנת 2004, אך זכתה למספר לא מבוטל של דחיות והושקה לחנויות בסוף ינואר 2007. ב-27 ביולי 2005, יצאה גרסת בטא 1 של Windows Vista, ויציאתה של גרסת Beta 2 נדחה מהתאריך 7 בדצמבר 2005 אל המחצית השנייה של 2006. זהו פרק הזמן הארוך ביותר שבו לא יצאה מערכת הפעלה מבית מיקרוסופט; מערכת ההפעלה Windows XP, יצאה ב-2001. במערכת הפעלה זו ניתן להשתמש בממשק הגרפי של Windows XP או של Windows 2000. פיתוחה של המערכת הסתיים ב-8 בנובמבר 2006. אנליסטים חזו כי התחרות הגדולה ביותר למערכת הפעלה זו, צפויה למרבה האבסורד מצד קודמתה – חלונות XP.

נלקח מויקיפדיה