בתור דוגמה (3,3)

בתור דוגמה (3,3)

פתרון תשחץ: בתור דוגמה (3,3)

מבוא

תשחצים הם דרך מהנה ומאתגרת להעביר את הזמן, והצלחתם מושתתת על היכולת לפתור מגוון רחב של הגדרות ורמזים מילוליים וצליליים. אחת מהגדרות אלו, שנפוצה למדי, היא "בתור דוגמה". הגדרה זו דורשת מהפותר להשלים מילה או ביטוי ששייך לקטגוריה ספציפית כלשהי, המייצגת דוגמה למושג רחב יותר.

אסטרטגיות לפתרון הגדרה זו

ההגדרה "בתור דוגמה" היא הגדרה גמישה מאוד, שיכולה להתייחס למגוון רחב של נושאים ותחומים. לכן, אסטרטגיות לפתרון שלה חייבות להיות מגוונות וכוללות:

זיהוי הקטגוריה: בשלב הראשון, עליכם לנסות לזהות את הקטגוריה הרחבה יותר שאליה מתייחסת הדוגמה. זיהוי זה יכול להתבסס על מילים מפתח בהגדרה או על ידע כללי.

שיטת סיעור מוחות: לאחר שזיהיתם את הקטגוריה, התחילו בסיעור מוחות לגבי פריטים פוטנציאליים שיכולים לשמש כדוגמאות. אל תגבילו את עצמכם והשתדלו לחשוב על מגוון פריטים.

התאמה לאורך ולדפוס האותיות: זכרו שלמילה או ביטוי שאתם מחפשים יהיה אורך מסוים ודפוס אותיות ספציפי תואם לרמזים הנתונים.

הקשר רחב יותר: לפעמים, ההגדרות כוללות רמזים בהקשר הרחב יותר של התשחץ. חפשו מילים או ביטויים סמוכים שיכולים לספק רמזים נוספים.

דוגמאות להגדרות "בתור דוגמה"

להלן כמה דוגמאות להגדרות תשחצים נפוצות מהצורה "בתור דוגמה":

סוג של ירק (3,3)

סוג של כלי תחבורה (3,3)

סוג של בעל חיים (3,3)

סוג של כלי נגינה (3,3)

ניתן למצוא הגדרות מסוג זה בכל מיני תשחצים, מעיתונים ועד מגזינים ועד אתגרים מקוונים. על ידי יישום אסטרטגיות הפתרון המפורטות לעיל, תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם לפתור בהצלחה הגדרות אלה ולהשלים את התשחץ.

אפשרויות: דרכמשל.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 10/05/2024