ברשותו מתכון לממתק למדורה (6)

ברשותו מתכון לממתק למדורה (6)
פיצוח תשחצים: מציאת המתכון לממתק המדורה המושלם

תשחצים הם דרך מהנה ומאתגרת לבחון את הידע והכישורים הלשוניים שלך. אחד ההיבטים המהנים ביותר בפתרון תשחצים הוא פיצוח הגדרות יצירתיות שמטרתן להוליך אותך שולל. הגדרה אחת כזו שנראית פשוטה לכאורה אך יכולה להיות מאתגרת להפליא היא: "ברשותו מתכון לממתק למדורה (6)".

במבט ראשון, הגדרה זו עשויה להיראות ברורה. אחרי הכל, ממתקי מדורה הם מרכיב בסיסי של כל קמפינג או מדורת לילה. עם זאת, אם תחפרו קצת יותר עמוק, תגלו שיש למעשה לא מעט אפשרויות שונות שעלולות להתאים להגדרה זו.

ממתקים למדורה, המכונה גם ס'מורס, הם תענוג קלאסי העשוי משוקולד, מרשמלו וביסקוויטים. עם זאת, ישנם מתכונים רבים אחרים ושונים לממתקים למדורה, כל אחד עם שילובים שונים של מרכיבים וטעמים. אז איך אתה מצמצם את האפשרויות שלך ומגיע לתשובה הנכונה? בואו נסתכל על הגדרה בתשומת לב רבה יותר כדי למצוא רמזים שיעזרו לנו לפתור אותה.

ההגדרה אומרת "ברשותו מתכון", מה שמרמז כי אנו מחפשים מילה המתארת מישהו שיש לו ידע או גישה למתכון ספציפי. מילה אחת שעולה בראש היא "שף", אדם שהתפקיד העיקרי שלו הוא להכין אוכל. עם זאת, שפים מתמחים בדרך כלל בסוגים ספציפיים של מאכלים, ולא בהכרח ממתקים למדורה.

אפשרות נוספת היא המילה "קמפר". קמפרים הם אנשים שמבלים זמן במחנאות, ועל כן סביר להניח שיש להם ידע במתכונים לממתקים למדורה. עם זאת, גם קמפרים אינם תמיד בקיאים בבישול, ולכן אין זו הבחירה הטובה ביותר.

מילה טובה בהרבה שמתאימה להגדרה היא "ילד". ילדים הם ידועים בחיבתם לממתקים למדורה, ולעתים קרובות הם מתנסים בהכנתם בעצמם. אז התשובה להגדרה שלנו היא ככל הנראה מילה בת שש אותיות שמתארת ילד.

אפשרויות: מרשמלו.

ביטויים דומים: ברשותו מתכון לממתק למדורה (6) תשבץ, מה זה ברשותו מתכון לממתק למדורה (6) בתשחץ, מה הפירוש של ברשותו מתכון לממתק למדורה (6) בתשחץ.