בהמה נפוצה בהרי האנדים

בהמה נפוצה בהרי האנדים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בהמה נפוצה בהרי האנדים.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: למה .

קצת על למה מצויה:
למה מצויה (שם מדעי: Lama glama) היא מין בסוג למה, ואחד מסמליו המובהקים של הרי האנדים, לה תיעוד קדום ביותר באזור זה. אולם למין זה לא קיימות כלל אוכלוסיות בבר.
הלמה מוכרת כחיה מבויתת באירופה[דרוש מקור], באוסטרליה ובאמריקה. הלמה מתפקדת כנושאת משא עיקרית בידי הילידים של ארגנטינה, אקוודור, צ'ילה, בוליביה ופרו, שם היא חיה בגבהים של 4,000-2,300 מטרים מעל פני הים.
מקור שמה של החיה הוא בשפת הקצ'ואה. באזור האנדים מבטאים את שמה יאמה.
הלמה, כיתר הגמליים, בעלת צוואר וגפיים ארוכים. אוזניים ארוכות ומחודדות ושפה בולטת.
היא חסרת דבשת כיתר הגמליים של העולם החדש- גואנקו ואלפקה, היא הגדולה בקבוצה זו.
ללמה פרווה צמרית על כל גופה, הזנים השונים בעלי גדלים שונים וצבעי פרווה מרובים. הכסות הנפוצה היא בגוון חום אדמוני, עם טלאים צהובים ולבנים.
גובה הלמה הבוגרת הוא בין 1.60 ל-1.80 מטר בגובה הראש. הן שוקלות בין 127 ל-204 ק"ג. ולד הלמה (שנקרא קריה, cria) שוקל בין 9 ל-14 ק"ג. למות מעדיפות לחיות עם למות אחרות כעדר. למות יכולות לשאת כ-25%-30% ממשקל גופן. הלמות נחשבות לחיות נבונות יחסית, המסוגלות ללמוד משימות פשוטות בעצמן לאחר מספר חזרות.
קישור לויקיפדיה

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "למה ":
למה מצויה (שם מדעי: Lama glama) היא מין בסוג למה, ואחד מסמליו המובהקים של הרי האנדים. יש לה תיעוד קדום ביותר באזור זה, אך למין זה אין כלל אוכלוסיות בבר.
הלמה מוכרת כחיה מבויתת באמריקה. הלמה מתפקדת כנושאת משא עיקרית בידי הילידים של ארגנטינה, אקוודור, צ'ילה, בוליביה ופרו, שם היא חיה בגבהים של 4,000-2,300 מטרים מעל פני הים.
מקור שמה של החיה הוא בשפת הקצ'ואה. באזור האנדים מבטאים את שמה יאמה.

נלקח מויקיפדיה