איש עסקים ישראלי רוסי

איש עסקים ישראלי רוסי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: איש עסקים ישראלי רוסי.
זוהי הגדרה בת 21 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גאידמק .

קצת על אַרקַדי אלכסנדרוביץ' גַאידָמָק:
אַרקַדי אלכסנדרוביץ' גַאידָמָק (רוסית: Аркадий Александрович Гайдамак), או בשמו העברי אריה בר-לב (נולד ב-8 באפריל 1951[1]), איש עסקים. מחזיק באזרחות כפולה – ישראלית וצרפתית, וכן בדרכון דיפלומטי של אנגולה. הונו הוערך ב-2007 בסכומים הנעים בין 700 מיליון לארבעה מיליארד דולר, אך בעקבות תביעות, השקעות כושלות והמשבר הכלכלי העולמי ב-2008, נראה כי הונו נמוך משמעותית‏[2].
גאידמק השקיע בעסקי דלא-ניידי בצרפת ובישראל, בחברת הפוספטים הגדולה בעולם – קאזפוספט, במכרה זהב ובמפעל לעיבוד מתכות בקזחסטן, בשבועון הרוסי "מוסקובסקיה נובוסטי" (Московские Новости, חדשות מוסקבה) בעסקי שיווק מזון ברוסיה ובשדות נפט ואסמים באנגולה. בישראל כוללים נכסיו את בית החולים ביקור חולים בירושלים ואת קבוצת הספורט בית"ר ירושלים, ובעבר כללו 15% ממניות חברת אפריקה ישראל ואת 99FM, תחנת רדיו באזור השרון.
בחודש אוקטובר 2009 הרשיע אותו בית משפט צרפתי בפרשה של מכירת נשק לא חוקית לאנגולה. בית המשפט גזר, בהיעדרו, את עונשו ל-6 שנות מאסר‏[3]. גאידמק ערער על ההחלטה, זוכה בערעור מחלק מהעברות ועונשו קוצר לשלוש שנים[4]. ‏

נלקח מויקיפדיה