אחראי על בניית השכונה הראשונה שנבנתה בירושלים מחוץ לחומות העיר העתיקה

אחראי על בניית השכונה הראשונה שנבנתה בירושלים מחוץ לחומות העיר העתיקה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אחראי על בניית השכונה הראשונה שנבנתה בירושלים מחוץ לחומות העיר העתיקה.
זוהי הגדרה בת 69 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רוזנטל.

מידע רנדומלי על הביטוי "רוזנטל":

רוני רוזנטל (נולד ב-4 באוקטובר 1963 בחיפה) הוא כדורגלן ישראלי ששיחק בקבוצת מכבי חיפה ואחר כך בבלגיה ובאנגליה. לזכותו הופעות רבות בנבחרת ישראל, והוא נכלל בהיכל התהילה של הכדורגל הישראלי. רוזנטל שיחק בדרך כלל בעמדת הקיצוני השמאלי או החלוץ, והתבלט ביכולת הפריצה שלו, אליה נלווה כיבוש שערים רבים, חלקם מרשימים במיוחד (שערו במדי הנבחרת, נגד נבחרת אזרבייג'ן, נבחר לשער המילניום בכדורגל הישראלי).

רוזנטל גדל בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, הפגין בה כשרון רב, וב-1979 עלה לקבוצה הבוגרת. במשחקו הראשון במדי מכבי חיפה (אז בליגה השנייה) נגד הפועל קריית שמונה, כבש רוזנטל שני שערים. ב-1982, תחת שרביטו של המאמן האנגלי ג'ק מנסל, שסיים אז את כהונתו כמאמן נבחרת ישראל, לא זכה רוזנטל להערכת המאמן, שאף ביקש להעבירו לקבוצה אחרת בהעברה חופשית. יוחנן וולך בהנהלת הקבוצה מנע את השחרור. תחת המאמן שלמה שרף, שמונה למאמן בשנה שאחרי־כן, זכה רוזנטל לטיפוח וקידום והיה לשחקן מרכזי בצמד האליפויות בהן זכתה מכבי חיפה בשנים 1984–1985.

רוזנטל ניצל את הצלחתו ועבר ב-1986 לשחק, תמורת סכום העברה גבוה, במועדון הכדורגל הבלגי קלאב ברוז'. כבר במשחק הליגה הראשון שלו כבש שער, בניצחון קבוצתו 8-0 על וארחם. אחרי שנתיים בהן שיחק בקבוצה עבר רוזנטל לקבוצת סטנדרד ליאז'. ב-1989 היה רוזנטל קרוב להעפיל עם נבחרת ישראל למונדיאל 1990 באיטליה, כאשר הנבחרת כשלה רק במשחקי ההכרעה הסופיים.

רוזנטל בויקיפדיה