סופר ופילוסוף צרפתי

סופר ופילוסוף צרפתי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סופר ופילוסוף צרפתי.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ממי .

מידע רנדומלי על הביטוי "ממי ":

ממי (באנגלית: Mom) היא קומדיית מצבים אמריקאית של רשת CBS.

עלילת הסדרה מתמקדת בכריסטי פלאנקט (אנה פריס), מלצרית במסעדת גורמה, ובאמה בוני (אליסון ג'ני). הסדרה עלתה לשידור בספטמבר 2013. העונה השנייה עלתה באוקטובר 2014 וזכתה לדירוג ורייטינג גבוה יותר. לאחר סיום העונה השנייה, חודשה הסדרה לעונה שלישית, אשר עלתה לשידור ב-5 בנובמבר 2015. במרץ 2016 חודשה הסדרה לעונה רביעית, אשר עלתה לשידור ב-27 אוקטובר באותה השנה.

במרכז הסדרה "ממי" עומדת כריסטי פלאנקט (אנה פאריס), אם חד הורית לשניים, מלצרית במסעדת גורמה, שלאחר התמודדות קשה עם האלכוהוליזם והשימוש בסמים שלה, מחליטה לעבור לסונומה שבקליפורניה ולהשתתף במפגשים של "אלכוהוליסטים אנונימיים". אמה, בוני פלאנקט (אליסון ג'ני), גם היא מתמודדת עם התמכרותה לאלכוהול (ואף סמים), ולשתיים יש היסטוריה עכורה ביותר. בתה של כריסטי, ויולט בת ה-17, אשר נולדה כאשר אימה הייתה בת 16, היא תלמידת תיכון, בת זוגו של לוק, נכנסה להריון ממנו. רוסקו הוא הבן הצעיר של כריסטי ושל הגרוש שלה בקסטר (מאט ג'ונס).

"ממי" פותחה לראשונה בדצמבר 2012, והייתה בראש סדר העדיפויות של הרשת CBS והאחים וורנר. ב-9 במאי אושרה עליית הסדרה על ידי CBS. שבוע לאחר מכן הודיעה הרשת, כי הסיטקום ישודר בימי שני ב-21:30. העונה הראשונה עלתה ב-ספטמבר 2013 עם 22 פרקים. ב-13 במרץ 2014, הודיעה רשת CBS שהסדרה תחודש בעונה שנייה. הסדרה עברה לשדר בימי חמישי, 20:30.

ממי בויקיפדיה