צייר אמריקאי

צייר אמריקאי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: צייר אמריקאי.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הומר .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "הומר ":
הומר ג'יי סימפסון (באנגלית: Homer Jay Simpson) הוא דמות בסדרת הטלוויזיה המצוירת האמריקנית "משפחת סימפסון". הוא מדובב על ידי השחקן דן קסטלנטה.
הומר הוא בנם של אברהם (אייב) ומונה סימפסון, בעלה של מארג' סימפסון ואביהם של בארט, ליסה ומגי. אף על פי שלרוב הוא נראה כעצלן או חסר בינה, הוא לפעמים בעל הברקות גאוניות.
הומר הוא בן 36 (לפי מרבית הפרקים, אך לפי חלק מהפרקים הוא בן 39). הוא מתנשא לגובה של 1.82 מטר. הוא הגיע פעם למשקל של כמעט 120 קילו, במהלך דיאטת השמנה, אך כיום הוא שוקל "רק" 108 קילו.
לאורך שנות הסדרה התפתחה דמותו של הומר והפכה לדמות המשקפת בצורה ביקורתית את האמריקאי הטיפוסי ממעמד הפועלים: הוא עובד בדרגה נמוכה במפעל, הוא גס רוח, לא מלומד, בעל משקל עודף, חסר רגישות (אף על פי שברוב הפרקים הוא נאמן למשפחה), חסר סבלנות וחסר סובלנות.
אנחת הרטינה המפורסמת של הומר "ד'או!", שהחלה כמעין מחווה לסרטי לורל והארדי, הפכה לכה פופולרית עד שהפכה לערך במילון אוקספורד באנגלית. ביטוי נוסף השגור בפיו הוא "ממממ…" והזלת ריר תוך כדי, מלווה בדברי מאכל שהוא חושב עליהם (לדוגמה, "ממממ, סופגניות"), כמו כן גם דברים בלתי אכילים בעליל אותם הוא בולע (כדוגמת פסל חתן וכלה מפלסטיק שהונח בראש עוגת חתונה).
דובר אנגלית, רוסית, איטלקית, ספרדית, גרמנית, יפנית ופינגווינית (לפי הפרק בו שירת בצי).

נלקח מויקיפדיה