צייר צרפתי

צייר צרפתי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: צייר צרפתי.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לוטרק, גוגן, מטיס, פול סזאן, שרדן, אוגוסט רנואר .

מידע רנדומלי על הביטוי "גוגן":

רות אלמוג (נולדה ב־1936) היא סופרת ישראלית.

רות אלמוג נולדה וגדלה בפתח תקווה להורים רופאים יוצאי גרמניה. היא למדה בבית המדרש למורים בירושלים, ולימודי ספרות ופילוסופיה באוניברסיטת תל אביב. לאחר שפרסמה את סיפורה הראשון בשנת 1967 החלה לעבוד במוסף "תרבות וספרות" של עיתון הארץ. עד היום היא בעלת טור קבוע במוסף, ומשמשת בו כעורכת משנה.

במהלך השנים כתבה ספרים רבים, לנוער ולמבוגרים. הרומן שלה "שורשי אוויר" זכה בפרס ברנר. לאחרונה יצא לאור ספר של מבחר מסיפוריה שנכתבו בין השנים 1967–1997. ספרים פרי עטה תורגמו לאנגלית, גרמנית, הולנדית וסינית.

רות אלמוג נשואה למשורר אהרן אלמוג, ולהם שתי בנות: המוזיקאית שירה אלמוג והמתרגמת אליענה אלמוג.

וכן זכתה בפרס ירושלים לספרות יפה ע"ש עגנון, בפרס ראש הממשלה לסופרים עבריים (2006), ובפרס גרטי ספיס הגרמני. כמו כן זכתה בפרס יד ושם, בעיטור כריסטיאן אנדרסן לספרות ילדים ונוער על ספרה 'המסע שלי עם אלכס', ובפרס מטעם אוניברסיטת חיפה לספרות נוער (1986). .בשנת 2011 זכתה בפרס אקו"ם למפעל חיים לסופרת.

מכּתביה:

על כתביה:

גוגן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מטיס":

מטיס (ביוונית: Μῆτις), היא אשתו הראשונה של זאוס ואחת האוקיינידים במיתולוגיה היוונית. מיד לאחר עלייתו לשלטון, התחתן זאוס עם הטיטאנית מטיס. כשהרתה, גאיה ואורנוס ניבאו שמטיס תלד לזאוס בת ששמה אתנה, שתשתווה לו בחוכמתו, ובן שיהיה מלך האלים והאדם כאחד. זאוס פחד שהנבואה תתממש לכן בלע את מטיס. מאוחר יותר יצאה אתנה מתוך מצחו של זאוס כשהיא לבושה בשריון יווני מלא. מטיס נחשבה לאלת הפקחות והערמומיות.

מטיס, ירח של כוכב הלכת צדק, נקרא על שמה.

מטיס בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "פול סזאן":

שער הקהילה > תחזוקה > ערכים הדרושים השלמה בנושא אישים

קטגוריה זו מרכזת ערכים הדורשים השלמה בשל אחת או יותר מהסיבות הבאות:

אירופה · אפריקה · אמריקה · אסיה · אוקיאניה · המזרח התיכון · היסטוריה · ישראל · מחשוב · דתות · יהדות · אישים · אוכל · אמנות · קולנוע וטלוויזיה · תרבות פופולרית · ספרות · מדעי הטבע · מדעי החברה · מדעי הרוח · מדע וטכנולוגיה · צבא וביטחון · ספורט · מוזיקה · בריאות · פורטלים

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 721 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

פול סזאן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אוגוסט רנואר ":

דף קטגוריה זה כולל את 3 הדפים הבאים, מתוך 3 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

אוגוסט רנואר בויקיפדיה