ציפור אהבה

ציפור אהבה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ציפור אהבה.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הבני .

מידע רנדומלי על הביטוי "הבני ":

הבני ורוד פנים (שם מדעי: Agapornis roseicollis) הוא מין של תוכי המצוי באפריקה הטרופית ושייך לסוג תוכי אהבה ממשפחת הדרראים.

זהו תוכי קטן יחסית באורך 17-18 ס"מ ומוטת כנפיים של 106 מ"מ בממוצע. הוא בעל נוצות ירוקות בהירות עם ראש בצבע אפרסק שנתן לו את שמו, כשהמצח יותר כהה משאר הפנים. העין בעלת פס לבן מסביבה והמקור אפור. השת כחול והרגליים ורודות בהירות.

התוכי חי בלהקות קטנות בדרומה של אפריקה באנגולה, נמיביה, בוצוואנה ודרום אפריקה. הוא חי עד גובה 1,600 מ' מפני הים ומצוי בחורשות, סוואנות, אזורים תת-מדבריים וכן ליד מקורות מים, לה הוא זקוק כדי לשתות. הם מצויים בטבע גם בערים אפריקניות רבות ומסתגלים להם במהירות. הוא ניזון מפירות שונים ומזרעים, אותם הוא מפצח במקורו.

מין זה ידוע בתוכיי המחמד המגודלים בשבי ובעבר נלכדו הרבה תוכים בטבע למחמד. עם זאת היום התוכי מוגן ואסור לסחור בו. מצב שימורו הוא "ללא חשש". הפרטים של השבי הם מגוונים יותר בצבעיהם ויכולים להופיע גם בירוק כהה, כחול או אפור. הם ניזונים גם בשבי מזרעים אך קשה מאוד להרבות אותם.

תת-מינים:

הבני בויקיפדיה