ציפור דרור הבית

ציפור דרור הבית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ציפור דרור הבית.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אנקור .

מידע רנדומלי על הביטוי "אנקור ":

תפוצתם של הדרור הספרדי והאיטלקי. ירוק בהיר מסמן את אזורי הרבייה של הדרור הספרדי וטורקיז מסמן את אזורי החריפה שלו. סגול מסמן את אזורי הדרור האיטלקי ואילו סגול כהה בדרום איטליה וירוק כהה בצפון אפריקה הם אזורים שם מתרחשת הכלאה.

דרור ספרדי (שם מדעי: passer hispaniolensis) הוא מין בסוג דרור ממשפחת הדרוריים ומסדרת ציפורי-השיר. תפוצתו של הדרור הספרדי באגן הים התיכון ודרום מערב ומרכז אסיה. לציפור זו שני תת-מינים, תת-המין המערבי חולף וחורף בישראל ואילו תת-המין המזרחי יציב בה. הוא דומה במראהו לדרור הבית, וקרבה משפחתית זו ניכרת גם בהכלאה הנוצרת בטבע בין המינים, בעיקר בצפון אפריקה. בניגוד לדרור הבית, הדרור הספרדי יעדיף לרוב להתרחק מאזורים אורבניים, בהם דרור הבית שולט, ויעדיף משקים שטחים חקלאיים מעובדים וחורשות, ובאופן כללי אזורים לחים חמים ובקרבה למקורות מים וצמחייה.

הדרור הספרדי הוא דרור גדול, באורך של כ-15–16 ס"מ, ובמשקל של כ-22–36 גרם. מבנה גופו גדול במעט משל דרור הבית, כמו גם מקור ארוך ומוצק יותר למראה. הניצוי של הזכר דומה לזה של דרור הבית, אולם מובדל בכיסוי ראש ערמוני וכתמים שחורים בצידי גופו ואחוריו, לחייו לבנות בניגוד לאפורות אצל דרור הבית. הנקבה דומה מאוד לנקבת דרור הבית וקשה מאוד לזיהוי בתנאי שטח, צבעה אפור-חום בעיקר אולם בעלת יותר כתמים על גופה מנקבת דרור הבית. בצידי גופה פסים בהירים, ופסים רחבים ובהירים על גבה.

אנקור בויקיפדיה