ציפור שיר באפריקה

ציפור שיר באפריקה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ציפור שיר באפריקה.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קוקו .

מידע רנדומלי על הביטוי "קוקו ":

קוקו הגורילה (באנגלית: Koko; ‏נולדה בשבי ב-4 ביולי 1971) היא נקבת גורילה המשתתפת בניסויים בלשניים בקופי אדם. על פי פרנסין פטרסון (Dr. Francine 'Penny' Patterson), וחוקרים נוספים, מאוניברסיטת סטנפורד שבקליפורניה, קוקו מבינה יותר מ-1,000 מילים בשפת הסימנים האמריקאית, ומבינה כ-2,000 מילים באנגלית מדוברת. כמו בניסויי שפה נוספים עם קופי אדם, רמת השליטה של קוקו בסימנים אלו נמצאת במחלוקת ונטען שהיא למדה להשתמש במחוות מסוימות בדרך של התניה אופרנטית. קוקו נולדה בגן החיות בסן פרנסיסקו וגרה רוב חיה בוודסייד, קליפורניה. השם קוקו הוא קיצור של "הנביקו" (花火子 – "ילד זיקוקין" ביפנית), הניתן לה בגלל תאריך לידתה, 4 ביולי.

קוקו נצפתה מפגינה רגשות המיוחסים בדרך כלל לאדם. במהלך צפייה בסרט הקולנוע האהוב עליה "תה עם מוסוליני" ישנה סצנה עצובה שבה ילד קטן נפרד ממשפחתו הנוסעת ברכבת. בסוף בסצנה היא נצפתה מסמנת בשפת הסימנים את המילים: "צרות", "עצוב", "אמא" ו-"קוקו אוהבת" כאשר ישנן דמעות בעיניה. כשהודיעו לקוקו על מותו של השחקן רובין ויליאמס, אותו היא פגשה ב-2001 ומיד נקשרה אליו, היא התעצבה מאוד ואף סימנה בשפת סימנים את המילה בכי, דבר המראה על אינטליגנציה רגשית גבוהה.

קוקו בויקיפדיה