שיח נוי טרופי

שיח נוי טרופי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שיח נוי טרופי.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: היביסקוס .

קצת על היביסקוס:
היביסקוס (שם מדעי: Hibiscus) הוא סוג המכיל בין 200 ל-220 מיני צמחים בעלי פרחים ממשפחת החלמיתיים. הם נפוצים בעולם באזורים חמימים בעלי אקלים ממוזג, טרופי או סובטרופי. בישראל גדלים שני מינים בסוג היביסקוס: היביסקוס סגלגל (Hibiscus micranthus) והיביסקוס משולש (Hibiscus trionum).
הסוג היביסקוס מכיל הן צמחים חד-שנתיים והן צמחים רב-שנתיים, אשר רובם ככולם עשבוניים, שיחים עציים או עצים קטנים. העלים מסורגים (עלה אחד בכל מפרק), פשוטים, ובעלי שפה משוננת או שהם בעלי אונות. הפרחים גדולים, בולטים וצורתם דמוית-פעמון, ולהם חמישה עלי כותרת, שצבעם הוא אדום, לבן, ורוד, סגול או צהוב. רוחבם נע בין ארבעה ל-15 סנטימטרים. פירותיו של ההיביסקוס הם הלקטים יבשים בעלי חמש אונות, המכילים מספר זרעים בכל אונה. הזרעים משוחררים כאשר ההלקט נפתח עת הוא מגיע לבגרות.
היביסקוסים רבים מגודלים לשם ניצול פרחיהם הראוותניים, ואחרים משמשים לשיחי-נוי. ההיביסקוס הסורי (Hibiscus syriacus) הוא הפרח הרשמי של דרום קוריאה, בעוד ההיביסקוס הסיני (Hibiscus rosa-sinensis) משמש כפרחה הרשמי של מלזיה. גם פרחה של מדינת הוואי הוא מין מהסוג היביסקוס (Hibiscus brackenridgei). כמו כן, מיני פרפראים אחדים ניזונים מהיביסקוס, למשל ה-Discestra trifolii וה-Agrotis segetum
בישראל היביסקוס נפוץ כשיחי נוי, בייחוד בבנייני דירות.

האבקנים והעֵלִי של היביסקוס

Hibiscus indicus

היביסקוס שסוע (Hibiscus schizopetalus)

היביסקוס משולש

היביסקוס סיני גוון לבן

הביסקוס טלייתי "סתריה"

נלקח מויקיפדיה