מרק סמיך

מרק סמיך
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מרק סמיך.
זוהי הגדרה בת 8 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קרופניק .

מידע רנדומלי על הביטוי "קרופניק ":

ליאוניד (ליאו) קרופניק (באוקראינית: Леонід Крупнік; נולד ב-15 ביולי 1979) הוא כדורגלן עבר יהודי אמריקאי-ישראלי ששיחק בעמדת הבלם.

קרופניק נולד בחמלניצקי שבאוקראינה. החל את הקריירה הספורטיבית בגיל שש בהתעמלות מכשירים, דווקא, בעוד שכדורגל היה לא יותר מתחביב. בעודו משחק בשכונה עם חבריו, הבחין בו מאמן של קבוצת כדורגל לילדים והציע לו להצטרף לקבוצה.

כאשר היגרה המשפחה בשנות התשעים לארצות הברית, הצטרף לקבוצת הכדורגל של בית ספר תיכון בסן פרנסיסקו ולאחר מכן לזו של מכללת ברקלי, שם סיים תואר ראשון בעבודה סוציאלית. ב-2002 נבחר כ"תגלית השנה" והיה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת ה-MLS. הוא נבחר בדראפט על ידי הניו יורק מטרוסטארס והוחתם בקבוצה. פציעה מנעה ממנו מלהמשיך לשחק במטרוסטארס. לאחר שהתאושש ממנה הוא השתלב בקבוצה מן הליגה השנייה בארצות הברית, אותה הוביל לרבע גמר הגביע.

ב-2005 הגיע לישראל יחד עם נבחרת ארצות הברית למשחקי המכביה, אותה הוביל עד לשלב הגמר. אחיו של מאמן הכדורגל ראובן עטר הבחין בו ומסר את התרשמותו החיובית לעטר, מאמן מכבי נתניה דאז, אשר החליט לזמן את השחקן למבחנים בקבוצה. כדי להחתימו היה צורך לשחררו מהחוזה שלו בארצות הברית. בסופו של דבר נפתרו הבעיות והוא הוחתם על ידי נתניה. במעמדו אינו נחשב קרופניק לשחקן זר בישראל, מכיוון שהוא בעל אזרחות כפולה, ישראלית ואמריקאית.

קרופניק בויקיפדיה