משירי מאיר אריאל

משירי מאיר אריאל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: משירי מאיר אריאל.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ארול, אצל ציון, אגדת דשא, איתן איתן, בס בבלון, בשביל לעשן, הולך בטל, זרעי קיץ, חבית הדגים, טיפש חכם, מדרש יונתי, מודה אני, דוקטור התחכמות, נשל הנחש, מים מתוקים, איך לפעמים אני, לא תתפוס אותי, דאווין של שיר מחאה, לא יכול להוריד ממך את העיניים, לילה שקט עבר על כוחותינו, עברנו את פרעה עבור גם את זה .

מידע רנדומלי על הביטוי "אגדת דשא":

קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 12 הדפים הבאים, מתוך 12 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

אגדת דשא בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "איתן איתן":

קובי נסים (נולד ב-1952) הוא משורר, מסאי, ועורך-דין ישראלי.

המשורר קובי נסים נולד בתל אביב, והוא בן הדור השני בה. אביו, בלפור נסים (1926 – 2010), נקרא על שם הלורד ארתור ג'יימס בלפור, אמו, תקוה (זלאיט) נסים, ילידת 1932 עלתה לארץ ישראל כנערה בעת מלחמת העצמאות.

נסים רכש השכלה בתחומי התיאטרון, הספרות, הכלכלה, המשפטים ועוד. מרבית שנות לימודיו התקיימו בתל אביב, בבית הספר היסודי גרץ, (על שם צבי גרץ), בתיכון עירוני ה', ובאוניברסיטת תל אביב.

לאחר שחרורו מצה"ל בדרגת סגן, עסק במלאכות שונות ובכלל זה בכתיבה עיתונאית. כתיבה זו כללה גם רשימות ביקורת על ספרים והצגות, ועיקרה במהלך השנים בהן היה כתב בעיתון על המשמר. שירים מפרי עטו פורסמו בכתבי העת לספרות מאזנים, "סימן קריאה", "עיתון 77", "אפיריון", "הליקון", "עכשיו", במוספי הספרות בעיתונות היומית ובאתר "ליריקה".

במקביל לעבודתו כעורך דין ומגשר עוסק נסים בכתיבת שירה, דרמה וסיפורת.

נסים חבר באגודת הסופרים העבריים.

נסים אב לשלושה : תמוז- מוזיקאית : זמרת ומלחינה, יותם-אמן, וגפן- מוזיקאית, וסטודנטית למשפטים.

איתן איתן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "זרעי קיץ":

קטגוריה זו מכילה ערכים על אלבומים שיצאו בשנת 1993.

→  1990 · 1991 · 1992 · 1993 · 1994 · 1995 · 1996 · 1997 · 1998 · 1999  ←

ערכים חסרים:

דף קטגוריה זה כולל את 43 הדפים הבאים, מתוך 43 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

זרעי קיץ בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מודה אני":

דף קטגוריה זה כולל את 3 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 3 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 23 הדפים הבאים, מתוך 23 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

מודה אני בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מים מתוקים":

התייבשות היא מצב של מחסור בנוזלים בגוף. שיעור נוזלים תקין חיוני לצורך הפעילות התקינה של המנגנונים השונים שבגוף. בבני אדם, שיעור הנוזלים התקין הוא 60% לגבר ו55% לאשה, ואצל תינוקות מגיע ל-78%.

התייבשות מתרחשת כאשר כמות הנוזלים אשר נקלטת דרך הפה וממטבוליזם בגוף קטנה מהכמות שאותה מאבד הגוף בשתן, בצואה, בנשימה, באידוי ובהזעה דרך העור או בהקאות.

הסיבות השכיחות להתייבשות הן שתייה בכמות לא מספקת וחשיפה לפרק זמן ארוך לשמש בימים חמים. סיבות אחרות להתייבשות הן מחלות כגון כולרה או דיזנטריה שבהן הגוף מאבד נוזלים רבים מדי דרך מערכת העיכול, כוויות שבהן גדלה כמות המים היוצאת דרך העור בפעפוע והרעלת מזון שבה הגוף עלול לאבד נוזלים בהקאה.

מבחינים בין שלוש דרגות התייבשות שונות:

במצב התייבשות, מצטמצם נפח הדם והזרמתו לחלק מהאיברים מפסיקה כמעט כליל, זאת על מנת להזרים דם למערכות ולאיברים החשובים יותר (המוח, הלב, מערכת הנשימה, מערכת העצבים ועוד). בין היתר מצטמצמת הזרמת הדם לכליות, ועקב כך סובל האדם שהתייבש מהקאות אשר מביאות לאיבוד נוזלים נוסף, ובכך מחריפות עוד יותר את מאזן הנוזלים בגוף. לרוב, הטיפול במקרה זה הוא קירור הגוף ומתן עירוי. החדרת מחט העירוי במצב זה קשה מאחר שהצמצום בנפח הדם גורם להתכווצות בכלי הדם ההיקפיים.

מים מתוקים בויקיפדיה