שיר של כוורת

שיר של כוורת
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שיר של כוורת.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: המגפיים של ברוך, היא כל כך יפה, גוליית, נתתי לה חיי, יו יה, שיר המכולת, פה קבור הכלב, שיעור מולדת, זה הכל בשבילך, הורה האחזות, ילד מזדקן .

מידע רנדומלי על הביטוי "גוליית":

בתנ"ך, סיפור דָּוִד וְגָלְיָת הוא סיפור ניצחונו של דוד המלך, בנערותו, על גָּלְיָת, ענק ממחנה הפלשתים שלחמו נגד ישראל. סיפור דוד וגָּלְיָת הפך לשם נרדף לתיאור מצב שבו בעימות בין שני צדדים מנצח הצד שלכאורה נראה חלש יותר, בזכות צדקתו, חוכמתו או אמונתו העצמית.

בסיפור זה מתגלה דוד באומץ לבו וכמנהיג שאינו חושש ללחום בחזית כשליח העם. בנוסף, מובעת אמונתו הגדולה באלוהים, ובכך שהמלחמה מוכרעת לא על ידי נשק אלא על ידי רצון האל.

הסיפור בשלמותו מובא בספר שמואל א', פרק י"ז ומסתיים בפרק י"ח.

השם גָּלְיָת קרוב לשם האנטולי Aliathes ולשם היווני Kaliades, עובדה שלא מפתיעה בהתחשב במוצאם בתרבות המיקנית של יוון (כרתים)[דרוש מקור].

ברקע ההתמודדות בין דוד לגלית עומדת המלחמה שפתחו הפלשתים נגד ישראל והיערכות הכוחות הפלשתיים מול הכוחות הישראליים אותם ארגן שאול המלך.

בשלב זה מופיע גָּלְיָת מן העיר הפלשתית גת, המתואר כענק רב עוצמה ומפחיד ביותר. גלית משמש כאיש ביניים מצד הפלשתים ומציע לבני ישראל לשלוח מולו לוחם ישראלי כך שתוצאות הדו-קרב בין השניים יכתיבו את תוצאות המערכה כולה. ההצעה גורמת לבהלה במחנה ישראל, עד שלבסוף מתנדב למשימה נער צעיר – דוד.

גוליית בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "נתתי לה חיי":

דף קטגוריה זה כולל את 7 הדפים הבאים, מתוך 7 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

נתתי לה חיי בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "שיעור מולדת":

שיעור מולדת היא סדרת סרטי דרמה עטורת פרסים אשר הופקה עבור זכיינית ערוץ 2 – רשת, ושודרה בשנים 2004-2003. את סרטי הסדרה יצרו בוגרים צעירים מצטיינים של בתי ספר לקולנוע בישראל, וערכו רנן שור ואורית אזולאי.

ייחודה של הסדרה היה ביציאתה מבועת ההווייה התל אביבית, שעד אז הייתה משודרת בשעות השיא של הצפייה, ובחירתה להתמקד, לראשונה בפורמט מסוג זה, בזווית אחרת, פריפריאלית, של החברה הישראלית; גיבורי הסדרה הגיעו משולי ומעומק הבמה הישראלית – כפי שכתב רנן שור בתוכניית פסטיבל הקולנוע ירושלים 2001: "אנטי-גיבורים הנעים במסע פנימי וחיצוני, מתמודדים עם תסכול וכאב, נטועים באתרי החיים שלהם, בזרימת מציאות נושכת ומהבילה. גיבורים אקטיביים, עיקשים, מצולקי הגירה, בתנועה של חיפוש ומימוש אחרי תיקון, אהבה, חסד חמלה, מעין 'פה ושם בארץ ישראל' של עמוס עוז, בגרסה הטלוויזינית של יוצרים צעירים."

יוזמי הסדרה, רנן שור וחיים שריר – סמנכ"ל תוכניות "רשת" דאז, ביקשו לאפשר באמצעותה ליוצרי קולנוע ישראליים צעירים – תסריטאים ובמאי קולנוע – ליצור את דרמת הביכורים הטלוויזיונית שלהם, בתקופה בה ההזדמנויות להשתלב ולעבוד בתחום היצירה הדרמטית היו נדירות. הסדרה ביקשה ליצור גשר בין הצלחת סרטי הסטודנטים הישראלים בארץ ובעולם, לבין הגעתם של מעטים מהבמאים הצעירים לעמדת בימוי סרט עלילתי באורך מלא, תוך התנסות בפורמט ביניים בן 50 דקות.

שיעור מולדת בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "הורה האחזות":

דף קטגוריה זה כולל את 46 הדפים הבאים, מתוך 46 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

הורה האחזות בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ילד מזדקן ":

קטגוריה זו מכילה ערכים על שירים שנכתבו או יצאו לראשונה במהלך שנת 1973.

→  1970 · 1971 · 1972 · 1973 · 1974 · 1975 · 1976 · 1977 · 1978 · 1979  ←

דף קטגוריה זה כולל את 21 הדפים הבאים, מתוך 21 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

ילד מזדקן בויקיפדיה