חידת ציורים

חידת ציורים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חידת ציורים.
זוהי הגדרה בת 11 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רבוס .

קצת על רבוס:
רבוס (בלטינית: rebus – "באמצעות דברים") הוא חידה שבה צריך לגלות מילה, ביטוי או שם המורכבים מכמה מילים, על פי תיאור גרפי הכולל בדרך כלל איורים ואותיות.
את הרבוסים פותרים תוך כדי ניסיון "לקרוא" את האיור. לפותרים מספקים שני סוגי רמזים: מספר המילים ומספר האותיות בכל מילה, ורמז מילולי-הגדרתי.
לדוגמה, ברבוס המוצג משמאל צוינו המספרים 4 – 4, ומשמעותם שמדובר בשתי מילים, כל אחת בת ארבע אותיות. על פי הרמז המילולי-הגדרתי, מדובר ב"דבר מה שנפוץ על שפת הים", שיופיע ברבים (נפוצים). ברבוס זה מופיעות שתי אותיות: האחת נ' והשנייה י'. האות נ' נמצאת מעל האות י', לכן אפשר לקרוא למצב נ (מ) על י, כלומר נעלי. בחלק השני של האיור יש כף יד וחץ המצביע על אחת האצבעות, האצבע. נותר לחבר את שני החלקים, והפותר מקבל את הביטוי נעלי אצבע, מוצר שכיח למדי על שפת הים.
מיהו מהו היא וריאציה מיוחדת של הרבוס שהתפרסמה במשך שנים רבות בגיליון יום שישי של עיתון מעריב. החידה הורכבה מאותיות ואיורים שחוברו ביניהם באמצעות סימן השוויון וסימני החיבור והחיסור. חידה זו פועלת לפי אותיות ולא לפי שמיעה, והיא מזכירה מאוד חידות בתשבצי היגיון. פתרון החידה היה דמות מוכרת או מושג מוכר כלשהו.

נלקח מויקיפדיה

חידת ציורים