הלם

הלם
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הלם.
זוהי הגדרה בת 3 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שוק .

מידע רנדומלי על הביטוי "שוק ":

השוֹק (TA: Crus) היא החלק התחתון של הרגל שנמצא מתחת לירך ומעל לכף רגל, בין מפרק הברך למפרק הקרסול. הרכבה הגרמי כולל שתי עצמות ארוכות, השוקה והשוקית. השוק מכילה שרירים הממוקמים בשלושה מדורים, הנבדלים זה מזה בתפקודם וכן באספקת הדם שלהם ובעצבובם. כמעט כל השרירים בשוק מניעים את כף הרגל על מפרקיה ואת אצבעות כף הרגל.

השלד הגרמי של השוק מורכב משתי עצמות ארוכות, מהשוקה שהיא נושאת המשקל העיקרית והגדולה יותר, ומהשוקית. השוקה והשוקית מחוברות זו לזו דרך שני מפרקים הנמצאים בקצה העליון של השוק ובקצה התחתון. בין שתי העצמות מחברת גם יריעת רקמת חיבור חזקה בשם קרום השוק הבין גרמי הנמשכת לכל אורך הגבולות הסמוכים של העצמות. הפן התיכון של השוקה נמצא מיד מתחת לעור, ללא רקמות נוספות המכסות אותו.

הקצה העליון של השוקה מופרק לעצם הירך דרך מפרק הברך. שני המניסקוסים של הברך מחוברים למשטחים המפרקיים העליונים של השוקה. הקצה העליון של השוקית נמוך יותר מהברך ולא מהווה חלק ממנה. בחלק התחתון של השוק, מרכיבים השוקה והשוקית מבנה דמוי האות ח', המהווה את חלקו העליון של מפרק הקרסול. משני צדדיו של המבנה דמוי האות ח', בולטים שני הפטישונים, הפטישון התיכון של השוקה והפטישון הצידי של השוקית.

שוק בויקיפדיה