דרמה טלוויזיה אמריקאית

דרמה טלוויזיה אמריקאית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דרמה טלוויזיה אמריקאית.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הסופרנוס .

קצת על הסופרנוס:
הסופרנוס (באנגלית: The Sopranos) היא סדרת דרמה המשכית אמריקאית שנוצרה והופקה על ידי דייוויד צ'ייס עבור רשת הכבלים HBO האמריקנית. הסדרה הופיעה לראשונה על המסכים ב-10 בינואר 1999 וזכתה להצלחה עצומה. הסדרה כוללת שש עונות ו־86 פרקים; האחרון שודר ב-10 ביוני 2007. "הסופרנוס" עוסקת בחייו של גבר אמריקני בגיל העמידה, נשוי, ואב לשניים, המשמש כבוס של המאפיה בצפון ניו ג'רזי, ארצות הברית, שם גם צולמה הסדרה. בתפקיד הראשי: ג'יימס גנדולפיני, המגלם את טוני סופרנו. פרט לגנדולפיני כיכבו בסדרה צוות שחקנים עטור שבחים, בהם: אידי פאלקו (אשתו, כרמלה סופרנו) ולוריין בראקו (הפסיכיאטרית של טוני, ד"ר ג'ניפר מאלפי). הסדרה זכתה להצלחה מסחרית ולשבחי המבקרים. זו הסדרה הרווחית ביותר בתולדות הטלוויזיה בכבלים בארצות הברית, ונחשבת לסדרת הטלוויזיה הטובה בכל הזמנים. רמת האיכות הגבוהה ניכרת בכל היבט של הפקה, ובמיוחד בכתיבה ובמשחק של השחקנים הראשיים. הסופרנוס העלתה את רמת היצירה בטלוויזיה ופרצה דרך לסדרות רבות שבאו אחריה. הסדרה הפכה לחלק מהתרבות האמריקאית הפוסט-מודרנית, וצברה פופולריות ברחבי העולם, למרות האלימות והשפה הגסה המוצגות בה. היא זכתה בפרסים רבים, בהם 21 פרסי אמי ו-5 פרסי גלובוס הזהב.
בישראל שודרה הסדרה לאורך השנים בערוץ 3 (עונות 1-3), בערוץ 2 בזכיינית "טלעד" (עונות 4-5) ובערוץ 10 בשידור יומי עד עונה 5. הערוץ יס פלוס סיים לשדר ב-5 בנובמבר 2007 את העונה השישית והאחרונה של הסדרה. מאז הסדרה שודרה בשידורים חוזרים ב-"yes Action", ערוץ 2 של הזכיינית רשת ומ-2012 בערוץ "yes Oh".

נלקח מויקיפדיה