דג כסף ספרותי

דג כסף ספרותי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דג כסף ספרותי.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: כספין .

מידע רנדומלי על הביטוי "כספין ":

יובל כספין (נולד ב-27 בינואר 1957) הוא מעצב אופנה ותלבושות ישראלי, זמר, שחקן, סטייליסט, מרצה ומארח טלוויזיה, אושיית תרבות ישראלית.

כספין הוא בנם הצעיר של אברהם כספין וטובה לבית גרשון. סבו אבי אביו, יהושע כספין עלה לארץ ישראל בשנת 1913 לאחר ששירת בצבא הרוסי כחייט. במשפחה נהוג לספר שהסב תפר את החליפה שבה יוסף טרומפלדור מצולם, כאשר נפגשו בקהיר. הסבתא אם אביו של כספין, מרים כספין לבית רובינשטיין, נולדה בעזה להורים שהיו בתנועת ביל"ו. בערוב ימיה הייתה דתית מאוד. הסב יהושע ואחיו אשר כספין, פתחו מתפרה באזור כיכר פריז בחיפה והיו ראשוני המתגוררים בשכונת נווה שאנן בחיפה, שהוקמה ב-1922. אביו של כספין, אברהם היה הבן הבכור במשפחה. בתקופת המנדט הבריטי שירת אברהם כספין בצבא הבריטי, לאחר מכן היה נהג באגד בשל גובהו כונה בחיפה הנחש הגדול.

טובה, אמו של יובל כספין נולדה בשנת 1931. הבכורה, להוריה סושה (נעמי), ושמעון גרשון. הוריה היו חקלאים, מראשוני רמתיים. הם היו קרובי משפחה וגרו בצעירותם בבניין משותף בעיר סאנוק בגליציה, בפולין. שמעון גרשון, עלה לארץ ב-1925 ושלח להביא את בת זוגו סושה גרשון, בשנת 1930. למשפחה היה שדה, סוסים, וחיות משק. אביה של טובה, שמעון גרשון אהב שירה והיה חזן בפולין. לדבריה כשהיה שר כל רמתיים הייתה מקשיבה. טובה הייתה רוכבת על סוסים ומסייעת בעבודות המשק, כשהייתה בת 17 וחצי בשנת 1948, יצאה להכשרה בקיבוץ אפיקים. גם טובה אהבה לשיר, נרי לבנה מציינת את שירתה: "בכל שנה, ברונדו המחולות של שבועות הייתה טובה כספין עומדת בחדר הקטן שבראש מגדל המים ושרה אל תוך הרמקול: "חד חד מחרב", "מלאו אסמינו בר", "שיבולת בשדה", "סובי ממטרה" ולהיטי שבועות נוספים . שירתה הייתה מוכרת ומוערכת כך שבמקהלות שבהן השתתפה קיבלה תפקידי סולו. מאז מלחמת ששת הימים, טובה מתנדבת בבית חולים רמב"ם. אחיו גונן כספין, עו"ד מתגורר בקיבוץ.

כספין בויקיפדיה