גידולי שדה או גינה למאכל

גידולי שדה או גינה למאכל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גידולי שדה או גינה למאכל.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ירק .

קצת על יְרָקוֹת:
יְרָקוֹת – מונח מתחום הקולינריה והתזונה המתאר חלקים אכילים מצמחים.
חלקים אלה הם בדרך כלל פירות, כמו פלפל, עגבנייה ומלפפון; פרחים, כמו כרובית וברוקולי; עלים, כמו כרוב; גבעולים, כמו אספרגוס; ושורשים, בצלים ופקעות אכילים, כמו גזר, תפוח אדמה ושום.
במשמעות הקולינרית של המושגים, מבחינים בין ירקות ופירות על פי הטעם. פירות הם בעלי טעם מתוק או חמוץ, וירקות הם בעלי טעם מר, חריף, או חסרי טעם. במובן זה, ישנם ירקות שהם פירות מבחינה בוטנית.
יש המתייחסים למונח כשם כולל לקבוצת גידולים חקלאיים חד שנתיים ברובם שמשמשים כמרכיבי מזון מרכזיים בשימוש טרי, מבושל או מעובד בעיבוד תעשייתי. ההפרדה בין קטגורית הירקות לקטגורית הפירות הינה מלאכותית ונובעת בעיקר מאופן השימוש, מה שגדל בגן הירק ומשמש לעיקר הארוחה הוא ירק ומי שמשמש כמנה אחרונה ולארוחות ביניים הוא הפרי כשמבחינה בוטנית כמובן ההבחנה שונה ומתייחסת לחלק הנאכל – פרי הוא תוצר הפריה שמכיל זרעים ואילו ירק זה כל השאר.
גידול ירקות הוא אחד מענפי החקלאות המובילים בישראל, כשהירקות משמשים לאספקת ירקות איכות לשוק המקומי וכן מהוים מרכיב מרכזי ביצוא החקלאי הטרי של ישראל. בשנים האחרונות גדל בעיקר יצוא הירקות האורגניים שהגיע לכלל 15 אחוזים מכלל יצוא הירקות מישראל.
ירקות גדלים בכל חלקי הארץ מהערבה בדרום עד עמק החולה והגולן בצפון. ירקות גדלים בשטח הפתוח לשיווק טרי ולתעשייה ובתי צמיחה מסוגים שונים.
אדם העוסק במכירת ירקות נקרא ירקן.

נלקח מויקיפדיה