גיבור סרט פעולה

גיבור סרט פעולה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גיבור סרט פעולה.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רמבו .

מידע רנדומלי על הביטוי "רמבו ":

רמבו (באנגלית: Rambo) הוא זיכיון סרטי פעולה המבוססים על רומן מאת דייוויד מורל בשם משחק הדמים, שיצא בשנות ה-70 ותורגם ל-30 שפות. בתפקיד הראשי מככב השחקן סילבסטר סטאלון (שאף כתב חלק מהתסריט של הסרט בעצמו) בתפקיד ג'ון רמבו, גיבור מלחמת וייטנאם וחייל הכוחות המיוחדים לשעבר, בעל מיומנויות הישרדות והתמחות בכלי נשק, קרב פנים אל פנים ולוחמת גרילה. לאורך הסרטים רמבו מוצא את עצמו נקלע למצבים קיצוניים שונים, שבין היתר כוללים הצלת שבויים והשמדת מחנה האויב. את שלושת הסרטים הראשונים הפיקו מריו קזר ואנדרו וג'נה, מפיקי סדרת סרטי שליחות קטלנית.

סדרת הסרטים כוללת את "משחק הדמים" (1982), "רמבו: משחק הדמים 2" (1985), "רמבו 3" (1988) ו"ג'ון רמבו" (2008).

הסרט הראשון בסדרת הסרטים יצא ב-22 באוקטובר 1982 בבימויו של טד קוצ'ף, והוא מבוסס על ספר בעל אותו שם שחיבר דייויד מורל ויצא לאור בשנת 1972. הסרט עוסק בחוסר הקבלה של החברה האמריקאית את יוצאי מלחמת וייטנאם, דבר שדחף אותם לפשע, בחוסר הצדק של מערכת החוק, בתקשורת הבלתי אמינה ובאחריותו של הדרג המדיני לכישלון המלחמה כאשר לא נתן לצבא לנצח. הסרט גרף הכנסות של כ-125 מיליון דולר ברחבי העולם. הביקורות שיבחו את הסרט והוא נחשב לאחד הסרטים המצליחים ביותר של שנת 1982.

רמבו בויקיפדיה