גיבור יווני אגדי

גיבור יווני אגדי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גיבור יווני אגדי.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הרקולס .

קצת על הרקולס:
הרקולס (ביוונית: Ἡρακλῆς, הראקלס; בלטינית: Hercules) הוא גיבור אלוהי מן המיתולוגיה היוונית והמיתולוגיה הרומית. בנם של ראש האלים היוונים זאוס ובת התמותה אלקמני (אשת אמפיטריון). אחד המפורסמים שבגיבוריה האגדיים של יוון העתיקה, מופת הגבריות, אבי שושלות המלכים בעולם ההלניסטי, אשר לחם בשם האלים האולימפיים נגד כוחות השאול, מפלצות ושאר כוחות ארכאיים. כך מוצג הרקולס בתרבות ההלניסטית והרומית כאיש אשר ניצחונותיו "הפכו את העולם למקום בטוח יותר לבני האדם".
משמעות השם הראקלס הוא "תהילת הרה", השם בא ללעוג להרה, שכן הוא אינו בנה, אלא פרי בגידותיו של זאוס, בעלה; "הרקולס" הוא הגרסה הרומית לשם שאומץ בהמשך בעולם המערבי. פולחן הרקולס, שכלל טקסים לכבוד הגיבור וגם האל היה נהוג בכל רחבי העולם ההלניסטי (פסטיבל ההרקלאה) והועתק במלואו בתוספות ושינויים קלים לתרבות הרומית.
כוח בלתי רגיל, אומץ, תושיה ותעוזה הם מהתכונות המאפיינות את הרקולס וגם התלהבות ורגשנות מופרזת לעתים. הוא חבר נאמן שלוקח סיכונים אדירים אבל גם אויב מר הנוקם נקמה איומה. במהלך חייו, במיוחד בצעירותו שזורים אירועים של פזיזות, חוסר יכולת לשלוט בזעמו, להעריך את כוחו האדיר ואת תוצאות השימוש בו.
על שמו קרויים עמודי הרקולס, שני צוקים הנמצאים בכניסה המזרחית למיצר גיברלטר.

נלקח מויקיפדיה