גבוה וזקוף

גבוה וזקוף
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גבוה וזקוף.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: תמיר .

מידע רנדומלי על הביטוי "תמיר ":

פרופ' אלכסנדר תמיר (ווֹלקוֹביסקי) (נולד ב-2 באפריל 1931) הוא פסנתרן, מלחין, מורה ומרצה ומפיק מוזיקלי ישראלי, ידוע כאחד מדואו הפסנתרנים תמיר-עדן.

תמיר נולד בשם אלכסנדר (אַלֶק) וולקוביסקי (Wolkowyski) בשנת 1931 בעיר וילנה שבפולין (כיום בירת ליטא), בנם של פֶניה לבית קובארסקי וד"ר נח (לאון) וולקוביסקי, רופא לרינגולוג. ניגן והלחין כבר בהיותו ילד, ואף זכה בתחרות מקומית בעת ששהה בגטו וילנה.

ב-1945, לאחר מלחמת העולם השנייה עלה לארץ ישראל ולמד באקדמיה למוסיקה ע"ש רובין בירושלים. ב-1955 הקים עם הפסנתרנית ברכה עדן דואו פסנתרנים אשר פעל במשך 50 שנה.

ב-1968 הקים עם עדן את מרכז טארג למוזיקה בעין כרם. מאז הוא מארגן ומפיק אירועים מוזיקליים, שופט בתחרויות מפורסמות, מקדם מוזיקאים צעירים, מנחה קונצרטים מוסברים וחבר בוועדות שונות בתחומי האמנות. ב-2001 קיבל ביחד עם ברכה עדן תואר "יקיר ירושלים" על תרומתם הגדולה לחיי המוזיקה ולטיפוח מוזיקאים ישראלים ירושלמים.

תמיר מכהן כיום כפרופסור למוזיקה ומרצה באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. הוא מגיש בתחנת הרדיו קול המוסיקה תוכנית שבועית שבה הוא מנתח יצירות קלאסיות לפסנתר, ומשווה ביצועים.

תמיר בויקיפדיה